Oki! Takk for at du sjekker opp med meg likevel. Setter pris på det.Må gjerne være her hvis du vil, men kanskje litt mer gøy i IKM 11/12 hvor det er litt folk![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki! Takk for at du sjekker opp med meg likevel. Setter pris på det.Må gjerne være her hvis du vil, men kanskje litt mer gøy i IKM 11/12 hvor det er litt folk![]()

Hvilket merke og batch bruker du? Noen har skikkelig dårlig fargestoff for tidenVenter fortsatt på tr her.. jeg skjønner nå at det jeg tenkte var en skygge 14 dpo nok var en meget svak positiv strek. Jeg slo egentlig fra meg hele denne syklusen, men merket godt mine vanlige gravid-symptomer i går kveld. Jeg er 16 dpo i dag, og tok en ny test med morgenurin, som også ble positiv, men meget svak (typ slik jeg ser at flere får 9 dpo, vanskelig å fange på bilde). Blir veldig motløs kjenner jeg. Enten vil jeg være skikkelig gravid, eller starte ny syklus![]()
Ene typen jeg hadde av Make sure måtte jeg bare kaste, batch 61. Ga sent strek og myyye svakere enn de andre. Kanskje prøve en Clearblue?Make sure 25 mlu. Vet ikke batch, og er på jobb så kan ikke sjekke![]()
Så svake som strekene var, tviler jeg på utslag på clearblue, men samtidig er det nok greit å bare få det svart på hvitt, istede for å tolke streker! Jeg skal kjøpe en slik test i dagEne typen jeg hadde av Make sure måtte jeg bare kaste, batch 61. Ga sent strek og myyye svakere enn de andre. Kanskje prøve en Clearblue?
Bare å dele tester her etterpå, hvis du vilSå svake som strekene var, tviler jeg på utslag på clearblue, men samtidig er det nok greit å bare få det svart på hvitt, istede for å tolke streker! Jeg skal kjøpe en slik test i dag![]()
Holder et lite håp for deg 
Så kjedeligDa er det flere enn make sure testen som ikke plukker opp noe særlig hcg. Men litt har blitt plukket opp, og mensen lar fortsatt vente på seg. Mulig kjemisk? Håper tr kommer snart. Har hatt mye gravid-symptomer denne runden, så det skjedde nok en befruktning.
Ja, kan nok kanskje tyde på kjemisk når du fikk svak strek og forsinket TR. Noen er mer fertile etterpå, så krysser fingrene for det og at ny syklus starter fort