IKM uke 10

Føler ikke testene i dag har steget :crybaby2
De to nederste fra i dag, 13 dpo..
Syns det er vanskelig å sammenligne når de har tørket. Men er de to nederste fr ulike tidspunkt i dag? Den aller nederste ser jo litt sterkere ut enn den over på dette bildet.

Krysser fingrene for deg. Hos meg har jeg sett at det er på ettermiddagen at det har skjedd «hopp», mens at morgen ligner dagen før.

Da var jeg 8 dpo og første test er svidd av. Skuffende blenda. Sist jeg var gravid fikk jeg svak svak strek 8 dpo, så er jo lett å tenke det ikke gikk denne gangen heller. Men skal fortsette å teste frem til 12 dpo :)

Vedlegg

• 20260302_090427.jpg
    20260302_090427.jpg
    341,3 KB · Visninger: 34
Takk for svar (greide ikke tagge dere alle tre som svarte samtidig).

Kan kanskje også være det at jeg drakk sinnsyke mengder vann/drikke i går fordi jeg var så kvalm. Var ikke veldig mye farge på tisset i morges. Menmen, ser jo nå at den ihvertfall ikke er blitt svakere, men kanskje heller piiiittelitt sterkere. Må kanskje slutte å krisemaksimere :hilarious: :confused2

Begge testene i dag ble tatt med noen minutters mellomrom, når jeg så den første ikke var veldig sterk fikk jeg skvist ut noen dråper for å ta en ny test (den nederste).

Takk for svar (greide ikke tagge dere alle tre som svarte samtidig).

Kan kanskje også være det at jeg drakk sinnsyke mengder vann/drikke i går fordi jeg var så kvalm. Var ikke veldig mye farge på tisset i morges. Menmen, ser jo nå at den ihvertfall ikke er blitt svakere, men kanskje heller piiiittelitt sterkere. Må kanskje slutte å krisemaksimere :hilarious: :confused2

Begge testene i dag ble tatt med noen minutters mellomrom, når jeg så den første ikke var veldig sterk fikk jeg skvist ut noen dråper for å ta en ny test (den nederste).
Jeg ville ikke krisemaksimert nei. Tenker at det skal være dobling hver 48t, og sånn sett ikke så lurt av oss å teste hele tiden og forvente å se forskjell hver gang.

Fødte for snart 4 måneder siden.. kan dette være rester? Tror jeg er 11 dpo i dag, hadde ubeskyttet sex 6 dager før el så sjansen er veldig liten.

Snapchat-2031995448.jpgScreenshot_20260302_113356_Photo Editor.jpg

Fødte for snart 4 måneder siden.. kan dette være rester? Tror jeg er 11 dpo i dag, hadde ubeskyttet sex 6 dager før el så sjansen er veldig liten.

Vis vedlegget 480010Vis vedlegget 480011

Oi! Jeg tror kanskje ikke at man kan ha positiv graviditetstest så lenge etter fødsel?
Hvertfall ikke om 6 ukers kontrollen har normal og alt har forløpet normalt etterpå?

Oi! Jeg tror kanskje ikke at man kan ha positiv graviditetstest så lenge etter fødsel?
Hvertfall ikke om 6 ukers kontrollen har normal og alt har forløpet normalt etterpå?
Mulig EL var litt tidligere?
Jeg tror nok ikke det er rester. Hcg bruker vel å være ute av kroppen innen 3 uker etter fødsel tror jeg at jeg har lest, men senest etter 6 uker.
Jeg tok en test 9 uker etter fødsel, den var fremdeles svak positiv slik som dette. Jeg tror jeg har litt hcg til vanlig kanskje.

Hvis el var tidligere så er vel denne streken litt svak?

Jeg ville ikke krisemaksimert nei. Tenker at det skal være dobling hver 48t, og sånn sett ikke så lurt av oss å teste hele tiden og forvente å se forskjell hver gang.
Nei, å teste ofte blir man jo gal av :oops:
Snakker om gal, jeg tok en ny etter jobb som var sterkere enn den i morges og tidligere dager :love017
Fra nå av skal jeg puste litt dypt om det ikke er merkbar økning fra dag til dag:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260302_161643_Gallery.jpg
    Screenshot_20260302_161643_Gallery.jpg
    1.002,1 KB · Visninger: 36
Back
Topp