Jeg ser noe!!Ser dere også en strek?Tok en nå nettopp, på noen timers tiss
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe!!Ser dere også en strek?Tok en nå nettopp, på noen timers tiss
![]()
![]()
Tror jeg ser noe på det første bildetSer dere også en strek?Tok en nå nettopp, på noen timers tiss
![]()
![]()

Jeg ser noe!!
Nå gleder jeg meg plutselig til å stå opp i morgentidligTror jeg ser noe på det første bildet![]()
![]()

Var du 8dpo i dag? Så mange som har fått tidlig strekerNå gleder jeg meg plutselig til å stå opp i morgentidlig![]()
![]()

8dpo jaVar du 8dpo i dag? Så mange som har fått tidlig streker![]()

Ja, her synes jeg og at jeg ser noe og litt rosa?Jeg er svak, tok selvfølgelig en tilføler jeg ser noe her også, kanskje enda bedre enn den forrige tilogmed?
Ja, synes også den ser rosa ut. Bildet viser ikke streken sånn godt som det gjorde før jeg croppet det!Ja, her synes jeg og at jeg ser noe og litt rosa?

Da var den digitale kranglete, for streken er tydeligere i dagJeg klarte ikke la være teste igjen i morges. Jeg ser strek, men clear blue er ikke overbevist. Får se igjen imorgen.Vis vedlegget 479800
Enig. Streken er der jo helt klart. Krysser fingrene.Da var den digitale kranglete, for streken er tydeligere i dag
jeg er småkvalm også, slet med å spise yoghurt til frokost.Du har jo så mye symptomer!Sting-følelse i hele magen og mye stikk nederst i magen nå på morgenen! Er og UTROLIG varmjeg er småkvalm også, slet med å spise yoghurt til frokost.
Det og tidlig strek på test!Spennende symptomer, håper for degSting-følelse i hele magen og mye stikk nederst i magen nå på morgenen! Er og UTROLIG varmjeg er småkvalm også, slet med å spise yoghurt til frokost.
Ja, det har vært mer nå enn tidligere sykluser føler jegDu har jo så mye symptomer!Det og tidlig strek på test!