Ja det er nok jeg som håper og ser det jeg vil..Syns det var litt vanskelig å se noe på denne. Håper håper at det kommer en babystrek synlig på neste test![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nok jeg som håper og ser det jeg vil..Syns det var litt vanskelig å se noe på denne. Håper håper at det kommer en babystrek synlig på neste test![]()
Man ka bli gærn av å studere disse tidlige testene!Ja det er nok jeg som håper og ser det jeg vil..Håper det jeg også
![]()

Jeg røyk på en makesure jeg hadde liggende. Aner ikk DPO. Fikk skyggestrek. Vises ikke så godt på bildet tror jeg.
Tror egentlig dette bare er en lurestrek
Vis vedlegget 479750
Litt vanskelig å si når det er redigerte bilder, kan fort bli skygger daHar ikke lagt ut bildene av dagens tester enda
De fra i morges er tørka tester, de fra i ettermiddag ble tatt etter rundt 10 minutter, på noe utvannet urin!
Føler jeg kaaaaanskje kan skimte noe, men tør ikke håpe på noe
Ikke redigert, bare tatt bilde av testene med ut uten blits, også er bildene croppetLitt vanskelig å si når det er redigerte bilder, kan fort bli skygger da

Ahh, var så mørke bilderIkke redigert, bare tatt bilde av testene med ut uten blits, også er bildene croppet![]()
Oj, den har blitt mye sterkere i dag og synes det ser ut til å være rosa derOkei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!

Syns den virket så grå, men tok en ny nå som jeg ser er roseHæ? Dette er vel ikke en skygge? Ser den godt, med farge?

Ja! Nå ser det litt ut som en strek. Men hatt 4 kjemiske på disse 8-9 mnd med prøving, så jeg er litt avventende.Oj, den har blitt mye sterkere i dag og synes det ser ut til å være rosa der![]()
![]()
Sniker, her er det definitivt strek!!Okei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!

Jeg synes også den ser rosa ut ja!!Okei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!

Ja, skjønner jeg at du vil ha litt is i magen. Men uansett positivt å få strek så tidligJa! Nå ser det litt ut som en strek. Men hatt 4 kjemiske på disse 8-9 mnd med prøving, så jeg er litt avventende.

Den er rosa jaOkei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!

Syns den virket så grå, men tok en ny nå som jeg ser er rose![]()
![]()

Okei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!

Ehhh ja!!! Det der er babystrekOkei.. måtte ta en ny nå. Og den er jo litt rosa?!