IKM uke 10

Jeg røyk på en makesure jeg hadde liggende. Aner ikk DPO. Fikk skyggestrek. Vises ikke så godt på bildet tror jeg.

Tror egentlig dette bare er en lurestrek
IMG_7735.jpeg

8dpo, rakk såvidt se på testen i morges før jeg måtte løpe på jobb! Følte jeg såvidt kunne skimte noe, men tør ikke håpe. Får se om jeg tar ny i ettermiddag!

Har vondt i korsryggen i dag, samt noe smerte i mage/livmorområdet! Puppene er også ømme litt av og på!

8dpo, rakk såvidt se på testen i morges før jeg måtte løpe på jobb! Følte jeg såvidt kunne skimte noe, men tør ikke håpe. Får se om jeg tar ny i ettermiddag!

Har vondt i korsryggen i dag, samt noe smerte i mage/livmorområdet! Puppene er også ømme litt av og på!
Jeg har også ganske ømme pupper nå, får skikkelig svettetokter og er megasur! Stakkars samboer :rolleyes:

Skygger fra tidligere i høst. Dårlig gjort rett og slett :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_7314.png
    IMG_7314.png
    353,2 KB · Visninger: 22
  • IMG_7315.jpeg
    IMG_7315.jpeg
    338,3 KB · Visninger: 22
ENDELIG 1DPO!!!! :bag: :hilarious:

Når vi kommer hjem på fredag så starter jeg testingen, først for å teste ut HCG fra otrivelle, sååå får å se om testene blir sterkere igjen :pompus::smiley-angelic001

Kjenner et stikk på akkurat samme plass i magen. Ca en fingerlengde ned fra navelen og 3 fingerbredder mot høyre fra navelen, hvis det gir mening :hilarious: stikket kommer og går litt, men har pågått i 30-40 min nå!

Nei har ikke tatt i dag. Jeg så jo ingenting med øyet på disse testene, så er nok bare jeg som vil se, eller at jeg er offer for skygger igjen.. hatt så mange skygger siste halvåret
Syns det var litt vanskelig å se noe på denne. Håper håper at det kommer en babystrek synlig på neste test :Heartred

Back
Topp