Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt streken!Jeg røyk på en makesure jeg hadde liggende. Aner ikk DPO. Fikk skyggestrek. Vises ikke så godt på bildet tror jeg.
Tror egentlig dette bare er en lurestrek
Får se imorgen hva som er statusSer absolutt streken!Men jeg også har fått mye skygger i det siste, så skjønner at du blir skeptisk…

Jeg har også ganske ømme pupper nå, får skikkelig svettetokter og er megasur! Stakkars samboer8dpo, rakk såvidt se på testen i morges før jeg måtte løpe på jobb! Følte jeg såvidt kunne skimte noe, men tør ikke håpe. Får se om jeg tar ny i ettermiddag!
Har vondt i korsryggen i dag, samt noe smerte i mage/livmorområdet! Puppene er også ømme litt av og på!
Ja det er typiskDette hørtes kjent ut![]()
men like så greit egentlig, får håpe jeg glemmer det i morgen også! Så klarer jeg å vente til fredag
Jeg ser også!Jeg røyk på en makesure jeg hadde liggende. Aner ikk DPO. Fikk skyggestrek. Vises ikke så godt på bildet tror jeg.
Vis vedlegget 479750
Får vi se?Jeg sitter og redigerer testene mine fra igår og har streksyn. Det er ikke bra!!
Ikke tatt i dag?Jeg sitter og redigerer testene mine fra igår og har streksyn. Det er ikke bra!!
Får vi se?
Nei har ikke tatt i dag. Jeg så jo ingenting med øyet på disse testene, så er nok bare jeg som vil se, eller at jeg er offer for skygger igjen.. hatt så mange skygger siste halvåretIkke tatt i dag?
Prøvde meg på en digital nå i kveld. Litt skummelt med positiv test så tidlig (9dpo)Vis vedlegget 479741![]()

JuhuuuuENDELIG 1DPO!!!!![]()
Når vi kommer hjem på fredag så starter jeg testingen, først for å teste ut HCG fra otrivelle, sååå får å se om testene blir sterkere igjen![]()

stikket kommer og går litt, men har pågått i 30-40 min nå!Syns det var litt vanskelig å se noe på denne. Håper håper at det kommer en babystrek synlig på neste testNei har ikke tatt i dag. Jeg så jo ingenting med øyet på disse testene, så er nok bare jeg som vil se, eller at jeg er offer for skygger igjen.. hatt så mange skygger siste halvåret

Jeg er ikke en som gir meg med testing selv om jeg har fått positiv test, så jeg skal prøve å oppdatere her ogsåHåper den sitter helt i mål! Blir spennende å følge med på testene dine, håper du poster litt merfremover![]()

Tusen takkGratulerer sååå mye![]()

Jeg ser en strek der iallfall! Håper den blir sterkere og sterkere!Jeg røyk på en makesure jeg hadde liggende. Aner ikk DPO. Fikk skyggestrek. Vises ikke så godt på bildet tror jeg.
Vis vedlegget 479750