Kanskje jeg skulle kjøpe noen tester i morgen. Tenkte å finne Make sure, som ikke er dårlig batch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vet du hvilke som er dårlige?Kanskje jeg skulle kjøpe noen tester i morgen. Tenkte å finne Make sure, som ikke er dårlig batch
Høres jo ut som veldig spennende «symptomer» da7dpo, negative tester!
Murringer og stikkinger livmorområdet/korsryggen fortsetter, men har også fått gangsperre-lignende smerter i korsryggen og venstre lysk! Man kjenner virkelig etter alt i dpo land![]()
Tror det er 61, 32, 33, 11 og 53Vet du hvilke som er dårlige?
Da får jeg skjekke om det er noen andre enn disse, må kjøpe noe tester etterhvert.Tror det er 61, 32, 33, 11 og 53
Samme her og, egentlig lyst til å vente litt. Ikke så gøy å tolke skygger lenger og tar en del energi og fokus den testingen.Da får jeg skjekke om det er noen andre enn disse, må kjøpe noe tester etterhvert.
Klør skikkelig i fingrene etter å teste, men så har en del av meg lyst til å vente også. Og nå aner jeg ikke når EL var denne syklusen, så det føles så håpløst
Men gleder meg så mye til det kommer flere tester i gruppa vår!
Ja, det ta mye energi. Tester du med flere merker samtidig? Jeg ha vurdert å prøvde det, for å unngå å henge seg opp i skygger.. samtidig er det jo mye penger spart om man klarer å vente 4-6 dager med å teste da..Samme her og, egentlig lyst til å vente litt. Ikke så gøy å tolke skygger lenger og tar en del energi og fokus den testingen.
Ja, nesten mer gøy å følge med på andres tester hehe. Bare forsiktig med å kommentere på skygger, for fått opp forventningen av det selv
Nei, heller prøvd å styre unna tidligtester. Var ikke plaget med skyggestreker på Babyplan før, så derfor jeg tenkte å bytte merke nå. Vurderer litt den de har på Europris. Beste hadde sikkert vært å vente til jeg kunne teste med monitoren minJa, det ta mye energi. Tester du med flere merker samtidig? Jeg ha vurdert å prøvde det, for å unngå å henge seg opp i skygger.. samtidig er det jo mye penger spart om man klarer å vente 4-6 dager med å teste da..
Godt poeng å være litt forsiktig med kommenteringen
Ohh gratulerer så myePrøvde meg på en digital nå i kveld. Litt skummelt med positiv test så tidlig (9dpo)Vis vedlegget 479741![]()
TakkOhh gratulerer så mye
Vil du settes på gravid?
Tror jeg tester noen dager til, så kan du flytte meg over litt nærere ikm eventuelt
Bare å si ifra når du er klarTakkTror jeg tester noen dager til, så kan du flytte meg over litt nærere ikm eventuelt
![]()

GratulererPrøvde meg på en digital nå i kveld. Litt skummelt med positiv test så tidlig (9dpo)Vis vedlegget 479741![]()

Tusen takkGratulerer![]()

Håper den sitter helt i mål! Blir spennende å følge med på testene dine, håper du poster litt merfremoverTusen takk![]()

Noen andre som har testet i dag?Gratulerer sååå myePrøvde meg på en digital nå i kveld. Litt skummelt med positiv test så tidlig (9dpo)Vis vedlegget 479741![]()
Jeg vurderte da jeg stod opp (sjokk), men jeg glemte det da jeg satte meg ned på doNegativ tidligtest 9 dpoNoen andre som har testet i dag?

Dette hørtes kjent utJeg vurderte da jeg stod opp (sjokk), men jeg glemte det da jeg satte meg ned på do![]()