IKM uke 10

Djiiiz, 0.22 på kvelden i dag. Dette går ikke den veien jeg håper tror jeg. :) Hvertfall ikke EL i morgen.

Ordentlig jojo den lhen din. Må den hoppe helt opp neste gang

Veldig. I følge ChatGPT er det helt normalt, men har ikke lest om ett eneste menneske her inne som opplever noe annet enn jevn stigning. Så gudene vet. UL vil gi svar, men jeg forbereder meg på at dette blir nok en tulle syklus. :) Kanskje jeg ender med å få termin samme dag som minimannen er født. To barn midt i jula er vel gull. :hilarious:

4dpo! I dag fikk jeg kost på en to uker gammel baby på 3 små kilo :Heartred det gjorde altså SÅ godt, var litt nervøs for at jeg kom til å kjenne på et "savn", om det gir mening.. men jeg ble bare glad, fylt av lykke og glede! Åh, som jeg gleder meg til det blir vår tur :smiley-angelic001

5dpo og ikke fornøyd med grafen. Vurderer å prøve uten Letrozol siste ppen

Vedlegg

• Screenshot_20260222_080322_FF.jpg
    Screenshot_20260222_080322_FF.jpg
    285,7 KB · Visninger: 11
Veldig. I følge ChatGPT er det helt normalt, men har ikke lest om ett eneste menneske her inne som opplever noe annet enn jevn stigning. Så gudene vet. UL vil gi svar, men jeg forbereder meg på at dette blir nok en tulle syklus. :) Kanskje jeg ender med å få termin samme dag som minimannen er født. To barn midt i jula er vel gull. :hilarious:
Jeg hadde ekstremt jojo stigning syklusen før jeg ble gravid sist! Egget slapp dessverre ikke da tror jeg.. Uten å vite for sikkert da. Hadde to «topper», og det gikk aldri ned til super svak strek etterpå. :(

Jeg hadde ekstremt jojo stigning syklusen før jeg ble gravid sist! Egget slapp dessverre ikke da tror jeg.. Uten å vite for sikkert da. Hadde to «topper», og det gikk aldri ned til super svak strek etterpå. :(

Har allerede hatt to sykluser uten EL etter MA i desember, og har nå letrozol støtte for å rydde opp i syklus. Håper det hjelper men føles ikke akkurat sånn nå.

Har allerede hatt to sykluser uten EL etter MA i desember, og har nå letrozol støtte for å rydde opp i syklus. Håper det hjelper men har allerede tatt sorgene på forskudd og antar at det ikke har hjulpet.

Back
Topp