IKM UKE 10

Sniker.. Skulle hatt mensen på mandag men ingen tegn til TR. Negative tester. Hva skjer :hungover::hungover:

Så kjedelig:inpain: ille nok å ikke få positiv test. Men nesten verre nå som alt virker som å ha stoppet opp:arghh: når tar man evt kontakt med lege for en sjekk? Har tatt alt av undersøkelser som del av fertilitetsutredning, og alt er tipp topp. Godt det ikke er bare meg

Så kjedelig:inpain: ille nok å ikke få positiv test. Men nesten verre nå som alt virker som å ha stoppet opp:arghh: når tar man evt kontakt med lege for en sjekk? Har tatt alt av undersøkelser som del av fertilitetsutredning, og alt er tipp topp. Godt det ikke er bare meg
Jeg kontaktet legen i starten av uka, da ble vi enige om å se om det skjedde noe Ila uken ellerså kunne jeg komme å ta blodprøve på fredag. Da er jeg isåfall 10 dager over. Ser ut som jeg må ringe de i morgen og bekrefte fredagen, for har jo ikke skjedd noe mer fornuftig med denne kroppen :banghead:

Jeg kontaktet legen i starten av uka, da ble vi enige om å se om det skjedde noe Ila uken ellerså kunne jeg komme å ta blodprøve på fredag. Da er jeg isåfall 10 dager over. Ser ut som jeg må ringe de i morgen og bekrefte fredagen, for har jo ikke skjedd noe mer fornuftig med denne kroppen :banghead:

Så godt du har en plan i hvertfall. Tr kom i kveld. Håper den forløper normalt og at jeg er i rute igjen :dead:

Deppa og pessimistisk. Ingen tante, ingen positiv test. Har snudd fra å være sikker på at jeg er gravid til å bare vente på tanta.
Kroppen føles mindre gravid ut nå som kvalmen er byttet ut med murringer. Dog puppene er vonde på sin 15de dag. - not normal.

Herregud EK3, på fredag er vi 10 dager over!!!!

Det har aldri skjedd meg før uten at jeg var gravid.
Kanskje det har vært en streifer denne gangen som gikk til grunne…
Men da vil jeg bare ha mens og føle meg normal igjen :sad010

Ååå, jeg og! Herlighet, humøret er på bånn her også. Jeg har også følt meg gravid, og nå vet jeg ikke hva jeg skal føle lenger. Orker ikke å være optimistisk, men oppfører meg jo som at jeg er gravid. Typ drikker ikke alkohol, prøver desperat å holde meg unna Ibux mens hodepinen banker :wtf:

Det er jo helt sjukt! Aldri, aldri gått over før, uten å være gravid. Men heller aldri testet negativt over IKM når jeg har vært gravid..

Ang. legetime, så har jeg en på mandag, som jeg hadde fra før av. Håper jeg får noen fornuftige svar av han da. Men det spørs, for han er på min alder og ser ut som at han stort sett bare sitter og tenker :meh:

Er i akkurat samme båt. Hadde ikm på søndag, men ingenting som skjer. Har ømme pupper, menssmerter som kommer og går, er skikkelig trøtt på kveldene… men nei. Negativ test idag gitt. Fysøren så frustrerende! Blir nervøs og, for hva er galt med kroppen?

Er i akkurat samme båt. Hadde ikm på søndag, men ingenting som skjer. Har ømme pupper, menssmerter som kommer og går, er skikkelig trøtt på kveldene… men nei. Negativ test idag gitt. Fysøren så frustrerende! Blir nervøs og, for hva er galt med kroppen?

Så rart at vi er så mange som opplever det samme!

Hvordan har alle sin syklus vært etter vaksine og koronasykdom? Begynner jo å lure på om det kan ha noe med saken å gjøre..

Nevermind!!! What!!! Uææææ!! Også skal jeg stå på jobb nå?! Det har ikke jeg tid til!

Vedlegg

• BB38576F-52E1-49D3-BDA7-859F2FA59B0D.jpeg
    BB38576F-52E1-49D3-BDA7-859F2FA59B0D.jpeg
    578,6 KB · Visninger: 163

Hvordan har alle sin syklus vært etter vaksine og koronasykdom? Begynner jo å lure på om det kan ha noe med saken å gjøre..
Nei, hadde litt lenger syklus i høst etter vaksina, men den stabiliserte seg fort. Jeg tok negativ test idag tidlig, så kom jeg på jobb og nekta å godta den testen, så tok en ny og den er nå rå-positiv. Må ha vært noe rart med testen idag tidlig, kan ikke forstå noe annet…

Min har vært helt normal på 28 dager + 1 dag i ny og ne.
Men man vet jo fortsatt ikke langtidsvirkningene av vaksina..
I dag er den jo 9 dager over og se her: negativ som bare det. Kan jo umulig være gravid…

Vedlegg

• D781EB02-CCE3-44BE-AC98-3B5E88FA6762.jpeg
    D781EB02-CCE3-44BE-AC98-3B5E88FA6762.jpeg
    1.012,7 KB · Visninger: 118
Nei, hadde litt lenger syklus i høst etter vaksina, men den stabiliserte seg fort. Jeg tok negativ test idag tidlig, så kom jeg på jobb og nekta å godta den testen, så tok en ny og den er nå rå-positiv. Må ha vært noe rart med testen idag tidlig, kan ikke forstå noe annet…
Så merkelig! Og tenk det fantastiske instinktet som sa «ta en til»! Hahaha. Blir en ufokusert arbeidsdag på deg i dag :laughing002

Så merkelig! Og tenk det fantastiske instinktet som sa «ta en til»! Hahaha. Blir en ufokusert arbeidsdag på deg i dag :laughing002
Ja, ble liksom litt sta og bare nei, det her stemmer ikke! Men nå blir jeg livredd for alt annet.. skal vi få slappe av noensinne, vi jenter?

Håper dere får tr så fort som mulig, eller en veldig sein positiv test, så dere kan komme videre fra denne pp <3

Min har vært helt normal på 28 dager + 1 dag i ny og ne.
Men man vet jo fortsatt ikke langtidsvirkningene av vaksina..
I dag er den jo 9 dager over og se her: negativ som bare det. Kan jo umulig være gravid…

Jeg er litt trassig nå jeg.. gidder søren ikke å teste mer:shifty:
Ser for meg 100-lappene som har flydd i all den tydeligvis unødvendige testingen min:hilarious:

Fortsatt ikke noe tegn til TR her heller.. kanskje jeg tester i morgen. Men blir vel bare skuffet igjen:(

Jeg er litt trassig nå jeg.. gidder søren ikke å teste mer:shifty:
Ser for meg 100-lappene som har flydd i all den tydeligvis unødvendige testingen min:hilarious:

Fortsatt ikke noe tegn til TR her heller.. kanskje jeg tester i morgen. Men blir vel bare skuffet igjen:(
Jaaa har gått noen ekstra lapper på tester nå, blanding av billig strimler, tidligtester, digitale
Bare fordi jeg liksom vil fange opp første dagen den blir ordentlig positiv. Men de er jo bare ordentlig negativ. Hahaha.
Blodprøve i morgen tidlig, så blir vel nok et negativt svar der (på mandag? kanskje)..
Men da har man iværtfall sjekket det tenker jeg.
Og fortsetter tr å glimre med sitt fravær så har legen det notert og kan ta videre undersøkelser eller henvise senere.
Håper vi begge får tantebesøk i helgen eller at vi begge er to svært merkelige tilfeller hvor graviditet tar lang tid å påvise :laughing001:schocked028

Jaaa har gått noen ekstra lapper på tester nå, blanding av billig strimler, tidligtester, digitale
Bare fordi jeg liksom vil fange opp første dagen den blir ordentlig positiv. Men de er jo bare ordentlig negativ. Hahaha.
Blodprøve i morgen tidlig, så blir vel nok et negativt svar der (på mandag? kanskje)..
Men da har man iværtfall sjekket det tenker jeg.
Og fortsetter tr å glimre med sitt fravær så har legen det notert og kan ta videre undersøkelser eller henvise senere.
Håper vi begge får tantebesøk i helgen eller at vi begge er to svært merkelige tilfeller hvor graviditet tar lang tid å påvise :laughing001:schocked028

Lykke til med blodprøven!

Kjenner jeg er stygt redd for at TR plutselig dukker opp, men akkurat nå kjenner jeg at jeg blir relativt fornøyd bare jeg får svar på noe som helst, så slipper jeg å gå rundt å lure. I morgen skal jeg på stand up med en vennegjeng.. da skulle jeg gjerne tatt et glass vin, men er så usikker på om jeg tør :confused:

Ugh, meg for en uke siden. Måtte også le litt, to streker på feil test, haha. Håper du blir mildt rammet og at det går fort over! God bedring ❤️
Jeg har aldri vært så dårlig før :sour: i dag er første gangen jeg er sånn passe oppegående, men så sykt svimmel:hungover: å enda har jeh 3 doser:dead: Takk❤️

Back
Topp