IKM UKE 10

Da kan jeg vel settes
20220306_211305.jpg
opp på gravid:nailbiting:
Er litt nervøs ettersom den satt første PP etter en sa i januar men denne gangen skal det gå veien:dance011

12/13DPO og begynte å spotte nå.. lov å håpe at det er festeblødning og ikke begynnende TR?:banghead:
Har kjent, og kjenner på så masse symptomer. Puppene er blitt større og bv har vært og er så ømme.. blir sprø av dette her. Og ble så demotivert nå :arghh:

Edit: har alltid 28 dagers syklus, så skulle ikke hatt TR før onsdag.

12/13DPO og begynte å spotte nå.. lov å håpe at det er festeblødning og ikke begynnende TR?:banghead:
Har kjent, og kjenner på så masse symptomer. Puppene er blitt større og bv har vært og er så ømme.. blir sprø av dette her. Og ble så demotivert nå :arghh:

Edit: har alltid 28 dagers syklus, så skulle ikke hatt TR før onsdag.
Kjenner på mye av det samme som deg :shy:
Har masse symptomer, men testa negativt på søndag 11 dpo.
Holder også på å bli helt sprø av å analysere alt :dead:
IKM er i morgen og har nå ingen symptomer på at TR er på vei heller. Tørr liksom likevel ikke å innrømme at håpet fortsatt er der for denne pp’en ettersom jeg har vært i samme situasjon en gang før og var da overbevist om at jeg var gravid… men så kom TR med et brak på IKM dagen.

Basert på min forrige graviditet kan det virke som kroppen min bruker litt tid på å produere HCG, så vi får se de neste dagene om tanta dukker opp eller ikke.
Kjenner jeg liksom at jeg det ene øyeblikket er kjempe optimistisk før så 2 min senere være overbevist om at jeg ikke er gravid.
Blir veldig slitsomt i lengden å tenke sånn…
Men må jo være «lov å håpe» :rolleyes:

Kjenner på mye av det samme som deg :shy:
Har masse symptomer, men testa negativt på søndag 11 dpo.
Holder også på å bli helt sprø av å analysere alt :dead:
IKM er i morgen og har nå ingen symptomer på at TR er på vei heller. Tørr liksom likevel ikke å innrømme at håpet fortsatt er der for denne pp’en ettersom jeg har vært i samme situasjon en gang før og var da overbevist om at jeg var gravid… men så kom TR med et brak på IKM dagen.

Basert på min forrige graviditet kan det virke som kroppen min bruker litt tid på å produere HCG, så vi får se de neste dagene om tanta dukker opp eller ikke.
Kjenner jeg liksom at jeg det ene øyeblikket er kjempe optimistisk før så 2 min senere være overbevist om at jeg ikke er gravid.
Blir veldig slitsomt i lengden å tenke sånn…
Men må jo være «lov å håpe» :rolleyes:

Det er kjempe slitsomt ja! Det er så mange år siden jeg fikk de to barna mine, at jeg husker ingenting fra starten av graviditeten. Men jeg mener bestemt at jeg ikke hadde festeblødning, men jeg tror heller ikke at jeg begynte å teste før 14/15 DPO. Føler liksom at dette er første gang jeg/vi prøver å bli gravide, for sist så bare skjedde det.

Men altså, jeg føler meg jo gravid! Skulle teste i dag og hadde skikkelig troen. Gjett om jeg ble skuffet av rosa på papiret da:sorry:

Krysser fingrene for oss begge!:Heartred

Det er kjempe slitsomt ja! Det er så mange år siden jeg fikk de to barna mine, at jeg husker ingenting fra starten av graviditeten. Men jeg mener bestemt at jeg ikke hadde festeblødning, men jeg tror heller ikke at jeg begynte å teste før 14/15 DPO. Føler liksom at dette er første gang jeg/vi prøver å bli gravide, for sist så bare skjedde det.

Men altså, jeg føler meg jo gravid! Skulle teste i dag og hadde skikkelig troen. Gjett om jeg ble skuffet av rosa på papiret da:sorry:

Krysser fingrene for oss begge!:Heartred
Er bare 14-ish mnd. suden jeg fødte sist, men selv om vi prøvde å bli gravide gikk vi liksom ikke sånn «all in» som vi gjør nå :p
La inn akskjer kun når vi følte for det, testet ikke etter EL eller noe sånt. Spire satt i pp4 (mulig det faktisk var pp3 etter pilleslutt). Tok jo heller ikke en eneste g-test før det egentlig var helt innlysende at jeg var gravid (natt til IKM bråvåknet jeg av at jeg måtte brekke meg over doskåla). Da TR uteble var det egentlig ingen tvil selv om jeg ikke klarte å tro det selv - har alltid drømt om å bli mamma og var så uvirkelig at drømmen endelig skulle gå i oppfyllelse.

Hadde forsåvidt heller ikke festeblødning sist, men tror kanskje jeg har hatt det nå :smiley-angelic001
Må bare (prøve å) smøre oss med tålmodighet og vente og se.

Krysser også fingrene for oss begge (og alle andre her inne som fortsatt venter på svar).

Er bare 14-ish mnd. suden jeg fødte sist, men selv om vi prøvde å bli gravide gikk vi liksom ikke sånn «all in» som vi gjør nå :p
La inn akskjer kun når vi følte for det, testet ikke etter EL eller noe sånt. Spire satt i pp4 (mulig det faktisk var pp3 etter pilleslutt). Tok jo heller ikke en eneste g-test før det egentlig var helt innlysende at jeg var gravid (natt til IKM bråvåknet jeg av at jeg måtte brekke meg over doskåla). Da TR uteble var det egentlig ingen tvil selv om jeg ikke klarte å tro det selv - har alltid drømt om å bli mamma og var så uvirkelig at drømmen endelig skulle gå i oppfyllelse.

Hadde forsåvidt heller ikke festeblødning sist, men tror kanskje jeg har hatt det nå :smiley-angelic001
Må bare (prøve å) smøre oss med tålmodighet og vente og se.

Krysser også fingrene for oss begge (og alle andre her inne som fortsatt venter på svar).

Litt deilig da, når man hadde et litt mer avslappet forhold til dette. Det husker jeg i all fall at jeg hadde sist. Denne gangen er jeg helt obsessed. Tenker jo ikke på annet :p
Er det en ting jeg mangler så er det tålmodighet, men må bare prøve å være litt tålmodig likevel. Jeg har allerede testet så mange ganger denne pp. Fra alt for tidlig av, sånn i tilfelle :hilarious:

Følger med litt på sidelinjen her selv om jeg ikke deltar veldig aktivt. Endelig er uka vår her, og koselig med positive tester allerede! Krysser fingrene for å følge etter i novemberforumet! Har et novemberbarn fra før og det kan muligens bli litt kræsj med evt termin tett opptil bursdag, ideelt sett burde jo bursdagene vært litt mer fordelt utover året, men etter ei stund med prøving så har jeg vel innsett at dette ikke kan planlegges og vi tar det vi får :)

Får vondt av dere som tester negativt og som har fått TR, vet så utrolig godt hvor vondt det er uansett hvor lenge man har prøvd! :Heartred

Jeg er 10dpo i dag, men testa ikke..har ikke flere tidligtester + jeg vet jeg blir så skuffet av negativt resultat. I morgen derimot tenkte jeg å teste pga helgeplaner som må endres litt om jeg får positiv test :nailbiting: Har jo tusen symptomer som vanlig i dpo-land, men det har jeg hatt alle pp hittil så jeg legger ikke så mye i det..

Litt deilig da, når man hadde et litt mer avslappet forhold til dette. Det husker jeg i all fall at jeg hadde sist. Denne gangen er jeg helt obsessed. Tenker jo ikke på annet :p
Er det en ting jeg mangler så er det tålmodighet, men må bare prøve å være litt tålmodig likevel. Jeg har allerede testet så mange ganger denne pp. Fra alt for tidlig av, sånn i tilfelle :hilarious:
Ditto :facepalm:
Var utrolig deilig forrige gang når jeg ikke var så opptatt av EL, dpo, IKM, osv.
og er akkurat likedan, er egentlig utrolig utålmodig av meg. Har testet 2 ganger så langt… eneste grunnen til at jeg ikke har testa mer er at jeg årker ikke bruke en formue på g-tester.

Ditto :facepalm:
Var utrolig deilig forrige gang når jeg ikke var så opptatt av EL, dpo, IKM, osv.
og er akkurat likedan, er egentlig utrolig utålmodig av meg. Har testet 2 ganger så langt… eneste grunnen til at jeg ikke har testa mer er at jeg årker ikke bruke en formue på g-tester.

Nei ser den! Jeg bestilte på nett, men tar jo så lang tid med posten for tiden, så endte opp med å kjøpe strimler.. og da ender jeg jo opp med å teste hver morgen :angelic:

Last edited:
Blenda 10 dpo :shifty: regnet med blenda men ble likevel skikkelig skuffet.. :meh: er ikke tidligtest så kunne vel ikke forvente annet enn negativ...:facepalm:

Vedlegg

• 20220307_095923.jpg
    20220307_095923.jpg
    1,5 MB · Visninger: 106
Hei dere ❤️
Beklager manglende oppdatering av lister (og generelt), skal oppdatere når jeg orker. Ganske redusert grunnet covid akkurat nå, men håper formen er stigende snart.

Veldig usikker på egen status. Egentlig tenkt hele veien at det ikke gikk, men kjente noe rart i magen idag som er utypisk vanlig syklus. Det fikk meg til å tenke på implantasjon og det er jo i teorien mulig i og med at jeg mest sannsynlig er 7 dpo idag :shy:

Gratulerer til dere med positive tester! Jeg håper å logge på skikkelig senere/imorgen ❤️

Ai ai, det kjennes ut som jeg har fått soppinfeksjon! Eventuelt så er det crinonen som jeg reagerer på, men reagerte ikke på den forrige prøveperiode.

Har ikke hatt soppinfeksjon på sikkert 5-6 år heldigvis så jeg husker ikke helt hvordan det føltes, men det klør/svir der nede og er ømt når buksa kommer "rett på" klitorsi (sorry tmi..) o_O Tør ikke bruke canesten nå før ikm på fredag da det står det skal brukes med forsiktighet under 1 trimester.... uæææ! Får vel bare holde ut et par dager. Dersom jeg får blenda test på onsdag ved 12dpo er det vel ganske liten sjans for graviditet. Og om jeg skulle teste positivt, ja da får jeg vel bare ta en telefon til lege eller gyn

Ai ai, det kjennes ut som jeg har fått soppinfeksjon! Eventuelt så er det crinonen som jeg reagerer på, men reagerte ikke på den forrige prøveperiode.

Har ikke hatt soppinfeksjon på sikkert 5-6 år heldigvis så jeg husker ikke helt hvordan det føltes, men det klør/svir der nede og er ømt når buksa kommer "rett på" klitorsi (sorry tmi..) o_O Tør ikke bruke canesten nå før ikm på fredag da det står det skal brukes med forsiktighet under 1 trimester.... uæææ! Får vel bare holde ut et par dager. Dersom jeg får blenda test på onsdag ved 12dpo er det vel ganske liten sjans for graviditet. Og om jeg skulle teste positivt, ja da får jeg vel bare ta en telefon til lege eller gyn
Hahah var sikkert bare tilfeldig, men første og eneste SKIKKELIGE soppinfeksjonen jeg har hatt hadde jeg sist jeg var gravid. Før jeg testa noe som helst, for jeg gikk på p-pillene også. Så kan jo være et tegn. Eller bare kroppen som kjeder seg haha.. huff. Håper du får det bort, for det er fælt å ha!

Her har kvisene meldt sin ankomst og puppene er ømme. Som før hver mens. Jada. Bah. Kan fortsatt håpe, men denne pessimisten ser bare dårlige tegn. Tester ikke før ikm har vært.

Hahah var sikkert bare tilfeldig, men første og eneste SKIKKELIGE soppinfeksjonen jeg har hatt hadde jeg sist jeg var gravid. Før jeg testa noe som helst, for jeg gikk på p-pillene også. Så kan jo være et tegn. Eller bare kroppen som kjeder seg haha.. huff. Håper du får det bort, for det er fælt å ha!

Wow er det sant? Håper du har rett! :smiley-angelic001 Jeg har jo aldri soppinfeksjon! Prøver å ikke få opp forhåpningene alt for mye, men er litt spent på testing i morgen:nailbiting:

Jeg kan settes på TR. Den kom snikende i dag, akkurat når den skulle, og det at syklusen er sånn tålelig stabil igjen er vel eneste trøsten jeg kan klamre meg til akkurat nå. I dag har absolutt alt vært skikkelig blæh! Både på jobb, hjemme, barn med sykdom, partner borte, kropp som føles som en oppblåst blubb, selvfølelse på bunn, dårlig samvittighet for å ikke klare å skaffe samboer et felles barn, (jadajada jeg vet det ikke er sååå ille egentlig) men her har i alle fall en skikkelig muggen tante kommet på besøk :shifty:

Sniker :) mitt første tegn til graviditet var soppinfeksjon sist svangerskap. Og det er helt trygt å bruke canesten ❤️

Vet man ikke skal sjekke testene etter tiden.. men fikk et lite snev av håp når testen har 2 streker når den er tørka.. :nailbiting: ser det er svakt rosa i den :nailbiting:

Snakk om å gi seg selv forhåpninger liksom.. :hilarious:

Back
Topp