Ja, akkurat det jeg også tenker. Det burde vært hvertfall et hint av en skygge dersom jeg faktisk er gravid. Er også 10 dpo i dag.
Har ikke det jeg vil kalle ømme beyster, men har en god del andre symptomer… men alt kan selvfølgelig være pga. noe annet enn at jeg er gravid

Det er egentlig også MANGELEN på mine kjente symptomer på TR som gjør meg mistenksom. Var sikker på at TR var på vei når jeg begynte å kjenne murringer i magen for noen dager siden, men vanligvis blir disse sterkere og sterkere frem til TR dukker opp. Nå er de ganske svak og blir ikke sterkere.
Er likevel redd for at jeg bare får falske forhåpninger ettersom for noen måneder siden jeg ikke kjente symptomer på TR før de kom med et brak samme morgen som TR kom bankende på døra

Dog hadde jeg ikke alle disse andre symptomene på graviditet som jeg har nå… men prøver liksom å ikke skru forhåpningene mine opp (selv om det er ekstremt vanskelig).
Tror også det ikke var så lenge etter 2. vaksinedose dette skjedde så det kan være forklaringen.
Blir jo helt utslitt av å vingle sånn frem og tilbake med å håpe for så ibneste øyeblikk å fortelle meg selv at det sikkert bare er kroppen som narrer meg.
Her ser dere notat jeg har ført på symptomene mine de siste dagene frem til i går, 9 dpo:
Vis vedlegget 378509