IKM UKE 10

Når har folk egentlig tenkt å begynne å teste :angelic:? Tenker selv å vente til IKM, men hvis symptomer på TR tar seg opp vil jeg trolig vente enda lengre.

Skjønner fint lite denne runden:dead: har ikke hatt noe pp grunnet korona og norovirus. Er nå ca 8 dpo, men denne gangen har jeg ikke målt. Vært for mye sykdom til det rett og slett :banghead: tok den siste testen jeg hadde liggende i skuffen i går (noe spenning må man kunne ha) og fikk noe jeg ikke kunne se da. Tok en el.test nå og den viste high og 0,83 :bored: er på syklusdag 23 og har aldri hatt el senere enn syklusdag 16 før. Har ikke troen, men litt artig å se at kroppen er i offside etter to runder med heftig virus :wideyed:

Vedlegg

• 4CD44F90-DA23-4678-9542-A016635ECEE6.jpeg
    4CD44F90-DA23-4678-9542-A016635ECEE6.jpeg
    952,4 KB · Visninger: 132
TR kom helt uventet i dag, på CD25 (har ikke kommet før CD 35 de siste syklusene). Håper dette betyr at jeg er tilbake til kortere sykluser etter masse vaksinekluss, og gleder meg til neste pp :)

Forresten, har noen vært borti å ikke finne Premom appen i Play store (Android)? Har fått meg ny mobil, den gamle var Android og det er den nye også, men nå klarer jeg ikke finne Premom appen mer. Veldig irriterende.

10 dpo, hadde egentlig tenkt å vente til 12 dpo men er så øm i puppene og må tisse hele tiden!
Så tok disse to nå i sted, synes egentlig babyplan testen så litt rar ut. Men synes jeg kan se en strek på den nederste testen som er makesure 25 mlu.

Vedlegg

• 0E701294-65F9-483D-9A33-B07986F89C9D.jpeg
    0E701294-65F9-483D-9A33-B07986F89C9D.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 148
Skjønner fint lite denne runden:dead: har ikke hatt noe pp grunnet korona og norovirus. Er nå ca 8 dpo, men denne gangen har jeg ikke målt. Vært for mye sykdom til det rett og slett :banghead: tok den siste testen jeg hadde liggende i skuffen i går (noe spenning må man kunne ha) og fikk noe jeg ikke kunne se da. Tok en el.test nå og den viste high og 0,83 :bored: er på syklusdag 23 og har aldri hatt el senere enn syklusdag 16 før. Har ikke troen, men litt artig å se at kroppen er i offside etter to runder med heftig virus :wideyed:
Sniker❤️ Her ser jeg strek klart og tydelig uten å myse☺️ Kjipt at du bare hadde 1 test :hilarious: ville kjøpt flere asap:p

10 dpo, hadde egentlig tenkt å vente til 12 dpo men er så øm i puppene og må tisse hele tiden!
Så tok disse to nå i sted, synes egentlig babyplan testen så litt rar ut. Men synes jeg kan se en strek på den nederste testen som er makesure 25 mlu.
Åh hallo! Gratulerer med spire!! :woot: Positive begge to de der, i mine øyne i alle fall. Tipper det slår ut på digital imorgen om du har :angelic:

Synes denne testen ser veldig lovende ut :woot: ganske utrolig når kroppen begynner å spille på lag plutselig håper det er spire og at denne blir med hele veien ❤️

Synes denne testen ser veldig lovende ut :woot: ganske utrolig når kroppen begynner å spille på lag plutselig håper det er spire og at denne blir med hele veien ❤️

Det er jo lov å håpe:joyful: et godt ordtak er jo: det er aldri så gale at det ikke er godt for noe:rolleyes:

Her er el-testen fra i dag forresten

Vedlegg

• C65D2FD8-97F1-4C5A-AC14-D2C1BD7B5AE1.jpeg
    C65D2FD8-97F1-4C5A-AC14-D2C1BD7B5AE1.jpeg
    162,3 KB · Visninger: 98
Sniker❤️ Her ser jeg strek klart og tydelig uten å myse☺️ Kjipt at du bare hadde 1 test :hilarious: ville kjøpt flere asap:p

Typisk å bare ha en liggende, jeg som pleier alltid å ha et godt lager av sånt :dead: godt det ikke bare meg som ser noe der:joyful:

Babystrek!! :woot:

Helt klart babystrek! :woot:

Jeg ser, jeg ser :smiley-bounce015

Har som sagt ikke tester i hus, men klarte å finne en el test. Den er klart positiv:bored:. Nå har jeg aldri testet på CD 23 fordi jeg alltid finner peak på dag 14/15. Men er det ikke merkelig om el er nå? Har uansett lagt inn aksjer:facepalm:

Vedlegg

• 47E657C2-8E8D-411E-87BB-3BE59EF3A3A6.jpeg
    47E657C2-8E8D-411E-87BB-3BE59EF3A3A6.jpeg
    765,3 KB · Visninger: 101
Har som sagt ikke tester i hus, men klarte å finne en el test. Den er klart positiv:bored:. Nå har jeg aldri testet på CD 23 fordi jeg alltid finner peak på dag 14/15. Men er det ikke merkelig om el er nå? Har uansett lagt inn aksjer:facepalm:
Blir en nervepirrende natt, håper du skal ut og kjøpe test imorgen xsmile9

Har egentlig hatt flere symptomer i det siste på at jeg kanskje er gravid, men er «redd» det bare er pga. andre årsaker jeg har disse og at jeg skal skru forventningene mer og mer opp for så at TR dukker opp og skuffelsen blir mye større… tok i natt en g-test og den var selvfølgelig helt blenda :sorry:
Planen var jo å vente til hvertfall over helga, men men …

Back
Topp