IKM UKE 10

Selv om det ennå er 9 dager til (antatt) IKM syntes jeg at jeg begynner å kjenne igjen tegn på at TR kommer også denne runden :(
Kjenner jeg blir frustrert og oppgitt over at det skal ta så lang tid å få to streker :shifty:
Vet jo innerst inne at det er mange som må prøve i mye lengre tid enn vi har så langt, men likevel…

Vurderer om jeg skal ta kontakt med lege for å høre om det er noe jeg kan gjøre eller noe medisiner jeg kan ta for å «hjelpe til». Mener jeg har lest her inne at dersom du er over 35 år og har prøvd i minst 6 mnd. kan du ha rett på det. Noen andre som vet?
Stemmer at det er 6 mnd fra 35 år❤️ Håper det klaffer for deg snart:love7

Ser pølsefingrene bomma på 7-tallet, ikm er 7, ikke 6:hilarious: Med korona i hus nå er jeg sykt spent på hvordan denne runden går! Vanskelig å si om det er tidlige symptomer eller bare sykdom jeg kjenner på kroppen:rolleyes:
Fikset tallet nå ❤️ Kjedelig med covid! Masse god bedring.

Listen er oppdatert! Gi er pip om jeg har oversett noe :happy:

Ny peak på EL-test her idag. Trodde jeg nådde toppen igår og så for meg EL idag, men kan hende det drøyer enda en dag eller to før jeg havner i dpo-land på ekte :bored: bare bittelitt utålmodig :hilarious:

Hvordan går det med dere andre? :angelic:

Ny peak på EL-test her idag. Trodde jeg nådde toppen igår og så for meg EL idag, men kan hende det drøyer enda en dag eller to før jeg havner i dpo-land på ekte :bored: bare bittelitt utålmodig :hilarious:

Jeg har egentlig gitt opp denne runden, kroppen føles helt på bærtur:hilarious: To ulike apper har kommet med to ulike datoer for EL og neste mens, og det matcher ikke på eggløsningstesten:confused: Den 3 vaksinedosa har tydeligvis gjort noe!

2 dpo i dag.. tiden går veldig sakte ja :wacky:

6 dpo her og tiden snegler seg avsted. Begynt å få symptomer på at TR er på vei så er ikke veldig optimistisk :sorry:

6 DPO her. Har hatt noen stikninger og vært mye oppblåst de siste dagene. Håper at det er positivt :smiley-angelic001
Blir helt sprø av å vente. Så sprø at jeg tok en test i går, som selvsagt var kritthvit, for det er alt for tidlig å teste :rolleyes:

Har sneket litt her, har vært veldig usikker på om jeg skulle melde meg inn i IKM-gruppe denne syklusen. Gjorde ikke det sist måned og det var egentlig ganske deilig. Synes det er tungt å se andre få positive tester, selv om jeg vet jo at jeg burde vært glad på alles vegner! På privaten synes jeg også det popper frem gravide over alt og det er skikkelig babyboom i vennegjengen. Alle ønsker jo å bli gravide, helst i går.

Uansett, jeg kommer kanskje ikke til å bli kjempeaktiv, men kan melde meg inn

Eppie - 37- B3 - PP7 - EL25/02 - IKM 11/3

Er 3dpo i dag, og tar progesterontilskudd på andre måned nå. Forrige måned endte ikke opp med graviditet, men jeg slapp i hvert fall alle de plagsomme mellomblødningene mellom EL og IKM! Både jeg og mannen har sjekket oss, og alt ser helt fint ut. Det skal i følge gynekolog gå helt fint for oss å klare dette på egenhånd, men siden jeg begynner å bli gammel og det ikke har klaffet ennå er vi allerede i systemet for IVF og skal ha første oppstartssamtale i slutten av mars. Godt å bli henvist allerede, men jeg vil jo helst at vi skal klare dette selv

Har sneket litt her, har vært veldig usikker på om jeg skulle melde meg inn i IKM-gruppe denne syklusen. Gjorde ikke det sist måned og det var egentlig ganske deilig. Synes det er tungt å se andre få positive tester, selv om jeg vet jo at jeg burde vært glad på alles vegner! På privaten synes jeg også det popper frem gravide over alt og det er skikkelig babyboom i vennegjengen. Alle ønsker jo å bli gravide, helst i går.

Uansett, jeg kommer kanskje ikke til å bli kjempeaktiv, men kan melde meg inn

Eppie - 37- B3 - PP7 - EL25/02 - IKM 11/3

Er 3dpo i dag, og tar progesterontilskudd på andre måned nå. Forrige måned endte ikke opp med graviditet, men jeg slapp i hvert fall alle de plagsomme mellomblødningene mellom EL og IKM! Både jeg og mannen har sjekket oss, og alt ser helt fint ut. Det skal i følge gynekolog gå helt fint for oss å klare dette på egenhånd, men siden jeg begynner å bli gammel og det ikke har klaffet ennå er vi allerede i systemet for IVF og skal ha første oppstartssamtale i slutten av mars. Godt å bli henvist allerede, men jeg vil jo helst at vi skal klare dette selv
Føler på mye av det samme som deg… føler at «alle» får positiv test bortsett fra oss :shy:
Denne prøvinga kan virkelig være en påkjenning for psyken :Heartred

Føler på mye av det samme som deg… føler at «alle» får positiv test bortsett fra oss :shy:
Denne prøvinga kan virkelig være en påkjenning for psyken :Heartred
Du har jo en liten skatt på 1 år. Jeg syns du skal fokusere på han og alt det fine dere har også kommer nok den positive testen du øsnker raskere enn du tror ❤️

Du har jo en liten skatt på 1 år. Jeg syns du skal fokusere på han og alt det fine dere har også kommer nok den positive testen du øsnker raskere enn du tror ❤️
Ja, veldig takknemlig for han :dummy: Er vel også «redd» for at han ikke skal få muligheten til å vokse opp med søsken… men må vel bare fortsette å prøve.

Ja, veldig takknemlig for han :dummy: Er vel også «redd» for at han ikke skal få muligheten til å vokse opp med søsken… men må vel bare fortsette å prøve.
Ikke tenk sånn ❤️ Kanskje du nå er i den bobla og bare tenker på el og positive tester. Da funker det hvertfall ikke. Bruk tiden på å nyte hverandre også tar det nok ikke så lang tid før du er gravid igjen. Og plutselig er du det nå også ❤️ Krysser fingrene

Jeg kan settes på TR.. Etter vaksinedose 3 er syklusen bare tull:confused: Usikker på om vi skal prøve igjen med en gang eller vente litt for at syklusen skal bli stabil igjen:shy:

Back
Topp