IKM UKE 10

Minsten ville opp 04 men sovna igjen 0530, sånn at storebror kunne stå opp 0545 :dead:
Dagens ELtest var litt svakere enn den forrige, men tatt på kveldsurin. Har alltid sterkest test om morgenen jeg, mer spent på morgendagens :angelic:
Er på CD10 og appene spår EL på tirsdag/CD14, men sist fikk jeg EL på CD20, så jeg har null snøring, egentlig :bag:
Ligger i alle fall godt i rute med aksjer, så jeg stresser ikke så mye :angelic:

Du da? Hvor er du i løypa?
Så typisk det der :hungover: Spennende dager fremover nå! Jeg er på CD6, så fortsatt noen dager til jeg begynner å teste. Spent på når EL kommer når forrige syklus var så kort :)

Hei:) kan jeg henge litt her med dere? Er litt usikker på ikm kan være i uke 10 eller 11. og siden jeg ikke finner en for uke 11 så vil jeg henge litt her også ❤️ Veldig usikker på el om dagen så jeg tenkte å prøve å tempe litt, selvom vi har ei litta frøken som mister smokken gjennom natten og må litt inn og ut av rommet hennes:p

maggie86- 35-b2-pp3-el?-ikm mellom 13/3 og 16/3

Hei:) kan jeg henge litt her med dere? Er litt usikker på ikm kan være i uke 10 eller 11. og siden jeg ikke finner en for uke 11 så vil jeg henge litt her også ❤️ Veldig usikker på el om dagen så jeg tenkte å prøve å tempe litt, selvom vi har ei litta frøken som mister smokken gjennom natten og må litt inn og ut av rommet hennes:p

maggie86- 35-b2-pp3-el?-ikm mellom 13/3 og 16/3
Så koselig at du vil hene her med oss :happy: Og takk for sist ;)

Så koselig at du vil hene her med oss :happy: Og takk for sist ;)
Takk for sist ja :) vi er egentlig ikke sånn ivrige prøvere. Men jeg elsker å teste og vi bruker ikke prevensjon så er så fint å være med her å skravle osv. egentlig håper jeg ikke spira sitter før i april/mai. Hadde vært kjekt med enda en januar unge ❤️ For desember eller november er så kjipt. Men skjet det så skjer det:) håper du får positiv test denne runden da:) tror ikke jeg får det for jeg er alltid sjuk før el og blodsukkeret er helt rævva om dagen:hilarious::hilarious::p

Vet ikke helt hva som skjedde her men:p

Det går greit, fryktelig sliten, men glad for å få oppfølging fra sykehuset. Store indikasjoner for at jeg har en EXU, plassert i arret etter KS. Veldig skummelt hvis det hadde fått vokse/sprukket, siden der i verste fall kunne medført komplikasjoner hvor de måtte fjernet hele livmor. De sier likevel at det var bra jeg kom inn så tidlig - så får de stoppet det før det blir veldig farlig. Håper kroppen ordner opp selv raskt - veldig klar for å se fremover ;)

Åh sender varme klemmer! Her har det vært så vanvittig hektisk på jobb denne uken så har knapt rukket å snu meg men jeg har tenkt flere ganger at jeg måtte inn for å sjekke hvordan det går med deg. Så vondt at det gikk den veien, men jaggu godt du sto på og ikke ga deg før du fikk svar! Pass litt på deg selv også nå :happy:

Hei damer. Hvordan går det med dere? Flere som har begynt å teste litt for EL nå? Jeg har vært så usikker på denne syklusen siden ene kalenderen sier EL mandag og den andre sier EL torsdag. Drøyde litt med å teste for jeg har stresset litt når jeg har startet for tidlig og fått dårlig med utslag dag etter dag, men begynte å kjenne på at noe forberedes og tok en i dag tidlig (ser flere har samme som meg, bedre resultat på morgenurin) Der var det en svak strek, tok ny nå i ettermiddag og samme resultat. Hvis den er sterkere i morgen betyr vel det kanskje at EL på mandag stemmer ganske greit? Eller er det noen som har erfaringer med at EL kommer samme dag som sterk strek? Blir helt forvirra av det jeg leser rundt omkring og selvfølgelig er vi på ferie med litt begrenset mulighet for å hoppe i høyet akkurat nå så må prøve å time best mulig :smiley-ashamed005

Takk for sist ja :) vi er egentlig ikke sånn ivrige prøvere. Men jeg elsker å teste og vi bruker ikke prevensjon så er så fint å være med her å skravle osv. egentlig håper jeg ikke spira sitter før i april/mai. Hadde vært kjekt med enda en januar unge ❤️ For desember eller november er så kjipt. Men skjet det så skjer det:) håper du får positiv test denne runden da:) tror ikke jeg får det for jeg er alltid sjuk før el og blodsukkeret er helt rævva om dagen:hilarious::hilarious::p
Hadde vært kjekt med januar barn, ja!
Vi fikk jo i desember sist i og med at jeg ikke er anbefalt å gå til termin pga. diabetesen min.
For vår del betyr det ikke så mye akkurat hvilken måned det blir, men håper likevel at jeg ikke blir liggende på sykhuset med eventuell lillebror eller -søster i jula :shy:
Vært artig om vi havnet i samme termin gruppe igjen :happy:
Men det skjer når det skjer ;)

Hadde vært kjekt med januar barn, ja!
Vi fikk jo i desember sist i og med at jeg ikke er anbefalt å gå til termin pga. diabetesen min.
For vår del betyr det ikke så mye akkurat hvilken måned det blir, men håper likevel at jeg ikke blir liggende på sykhuset med eventuell lillebror eller -søster i jula :shy:
Vært artig om vi havnet i samme termin gruppe igjen :happy:
Men det skjer når det skjer ;)
Samma her. Ble satt igang 38+0 pga dia1 så ja. Ho hadde blitt veldig stor om jeg skulle gått Til termin:hilarious:
Det hadde vært veldig moro ja. Jeg starta temping i dag. Spennende å se om det funker selvom litt urolig søvn :D masse lykke til ❤️

Jeg har såvidt begynt å teste, testene er negative foreløpig, men stigende. CD14 i dag, og siden i går har jeg hatt skikkelig typiske EL-smerter :) Jeg håper virkelig at det betyr at EL kommer snart, for etter covid-vaksinene har jeg fått mye lengre sykluser enn før (36 dager nå, før var det 28 dager). Sist syklus startet jeg ikke å EL-teste før CD14 og fikk positiv test på CD20. Skal ta en EL-test til litt senere i dag.

Men hvis man har EL-smerter, betyr det at EL er i gang eller at den er på vei? Fikk lagt inn aksjer i går, heldigvis. Syns dette er forvirrende :hilarious:

Skal oppdatere lista senere idag eller imorgen og legge til dere nye i lista! Velkommen hit :)

Bare kjedelige EL-tester her i gården enda, ingen reell stigning enda og selv om appene mener dette er det fertile vinduet er jeg litt skeptisk. Helgarderer med aksjer likevel, for sikkerhetsskyld :angelic:

Igår kjøpte jeg ny vogn til yngstemann og kjenner veldig på et håp om å måtte kjøpe bag/liggedel til den om noen måneder hvis ei spire skulle finne det for godt å henge med!
:love7

Melder meg inn her selv om jeg gjetter litt på når el er:p

Januarmammatiljanuarbaby21 - 27 - B2 - pp1 - el 19/2? - ikm 6/3

Hu og hei her var det helt tydelig to røde streker på EL test i ettermiddag så spørs om vi ikke må legge inn noen aksjer selv om det er ferie med hele familien her. ;) Har lite lyst til å prøve aktivt i mars så nå er det siste mulighet på et par mnd :happy:

Tror EL er i morgen eller tirsdag for min del. Satser på at samboer er klar for litt aksjelegging i kveld :happy:

Du skjønner du er babysyk når du ser på barnetv med mini og det er en baby der og du har litt tårer i øynene fordi ønsket er så stort :dummy:

Back
Topp