IKM UKE 10

Jeg venter på svar fra HCG-målinger etter forrige syklus, for jeg skjønner ingenting av kroppen akkurat nå.. synes derfor dagene går suuupersakte! Har mer enn nok å fylle dagene med, men det hjelper liksom ikke.. synes dere tida går sakte? :)
Hvordan går det ellers med dere damer?
Hittil har tiden gått kjempefort med helgebesøk langveisfra og alt det innebærer. Nå som hverdagen er på plass igjen spørs det litt hvordan det blir.
Fått svar på prøvene enda?

Gått mange runder med meg selv, tenker jeg melder meg inn så får vi se hvor aktiv jeg blir.. :oops:

Kjenner det ikke er så lett å vite at jeg skulle hatt en liten nå, eller evt vært langt på vei med en..

Tar livet som det faller seg - 32 - PP12 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold) - EL 24/2 - IKM 11-12/3
Hei! Det må være en vanskelig tanke og følelse å gå rundt med ❤️ Håper spira sitter nå snart, har lagt deg til i lista nå.

B82 - 39 - PP26 - B4 - EL23/24.02 - IKM 10.03

IVF denne runden igjen, så det blir spennende:chicken:
Da er du lagt til i lista :happy: spennende, håper det blir klaff nå!

Hittil har tiden gått kjempefort med helgebesøk langveisfra og alt det innebærer. Nå som hverdagen er på plass igjen spørs det litt hvordan det blir.
Fått svar på prøvene enda?

Ja, HCG på 82, opp fra 9 på 10 dager. Hvis man legger til blødning som jeg har hatt i samme periode, så vurderer jeg det som urealistisk at det er liv.. legen ringte meg nå, og var optimistisk.. jeg kjente jeg ble sur fordi jeg er oppriktig bekymret for EXU… samtidig så klarer jeg ikke la være å teste (selv om det bare skaper bekymring), og synes jeg ser stigning på testene.. :( frustrerende og utmattende å ikke vite..

Vedlegg

• 0E7DD586-E9BE-421A-93D8-40242A37C2D0.jpeg
    0E7DD586-E9BE-421A-93D8-40242A37C2D0.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 98
Tatt i betraktning ovennevnte skulle jeg sikkert ikke vært her, men trodde jeg «bare» hadde en kjemisk, og at jeg var ferdig med den nok blødningene stoppet. I tillegg har jeg ingen å snakke med, legen er litt avvisende, og samboeren har tatt avstand siden han mener det uansett ikke er liv laga pga blødninger..(i tillegg har han møtt veggen, og sliter i grunn med sitt om dagen.)

Tatt i betraktning ovennevnte skulle jeg sikkert ikke vært her, men trodde jeg «bare» hadde en kjemisk, og at jeg var ferdig med den nok blødningene stoppet. I tillegg har jeg ingen å snakke med, legen er litt avvisende, og samboeren har tatt avstand siden han mener det uansett ikke er liv laga pga blødninger..(i tillegg har han møtt veggen, og sliter i grunn med sitt om dagen.)
Sender deg en god klem :Heartbigred
Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det kun er snakk om uskyldige blødninger og at du snart får en bekreftelse på dette.

Ja, HCG på 82, opp fra 9 på 10 dager. Hvis man legger til blødning som jeg har hatt i samme periode, så vurderer jeg det som urealistisk at det er liv.. legen ringte meg nå, og var optimistisk.. jeg kjente jeg ble sur fordi jeg er oppriktig bekymret for EXU… samtidig så klarer jeg ikke la være å teste (selv om det bare skaper bekymring), og synes jeg ser stigning på testene.. :( frustrerende og utmattende å ikke vite..
*sniker*
Vil ikke legen henvise deg til ul? Om så ville jeg løget på meg smerter bare for å få komme inn til en ul. Er ikke bra å gå å være så bekymra:Heartbigred

*sniker*
Vil ikke legen henvise deg til ul? Om så ville jeg løget på meg smerter bare for å få komme inn til en ul. Er ikke bra å gå å være så bekymra:Heartbigred

Jeg kommer til å kreve dette, men hun mente at siden jeg ikke har veldig vondt- så ville hun avvente måling til verdien på HCG-måling i morgen. Hvis HCG fremdeles ikke stiger «mer normalt» vil jeg kreve UL før helgen, men hvis HCG økning har tatt seg opp, så tror jeg at jeg vil vente til neste uke, for å kanskje «se noe» på UL. Er 5+4 i følge menstermin, men hvis det skulle være indikasjoner på at det er «liv» der inne, så antar jeg at EL har skjedd senere enn normalt, slik at jeg i praksis kanskje er 4+5.. Da vil det være bedre å gjennomføre UL i slutten av neste uke.

Jeg kommer til å kreve dette, men hun mente at siden jeg ikke har veldig vondt- så ville hun avvente måling til verdien på HCG-måling i morgen. Hvis HCG fremdeles ikke stiger «mer normalt» vil jeg kreve UL før helgen, men hvis HCG økning har tatt seg opp, så tror jeg at jeg vil vente til neste uke, for å kanskje «se noe» på UL. Er 5+4 i følge menstermin, men hvis det skulle være indikasjoner på at det er «liv» der inne, så antar jeg at EL har skjedd senere enn normalt, slik at jeg i praksis kanskje er 4+5.. Da vil det være bedre å gjennomføre UL i slutten av neste uke.
Håper at alt er normalt og at bare el var senere enn du tenkte og at det var en festeblødning? Krysser fingrene for deg:Heartbigred

Håper at alt er normalt og at bare el var senere enn du tenkte og at det var en festeblødning? Krysser fingrene for deg:Heartbigred
Jeg har blødd mer enn normal mens.. det er derfor jeg ikke tør å håpe på noe. Men takk uansett <3 Det går greit akkurat nå, hater bare å ikke vite hva som skjer/hva årsaken er.

Synes streken på testen ser lovende ut. Spesielt om du er rundt 4+5. Jeg håper spira di sitter jeg! Blir spennende å følge med videre ❤️ Du må gjerne oppdatere her inne, men tror også du får en del støtte hvis du skriver i termingruppe ❤️ Der er det kanskje flere suksesshistorier også!

CD7 idag, så litt tidlig å teste etter EL sånn egentlig, men jeg håper hyppig testing kan gi en bedre pekepinn på hva som skjer med syklusen min.
Blir heldigvis ikke stressa av det :shy:

Når begynner dere andre å teste?
9321DFFA-A4AC-487B-8E46-AF5F7176A6E3.jpeg

CD7 idag, så litt tidlig å teste etter EL sånn egentlig, men jeg håper hyppig testing kan gi en bedre pekepinn på hva som skjer med syklusen min.
Blir heldigvis ikke stressa av det :shy:

Når begynner dere andre å teste?
Vis vedlegget 377632
Jeg tenker å begynne testing etter EL i morgen… er da på CD 10. Forrige syklus fikk jeg høy (bruker CB fertilitetsmonitor) på CD 9 - til og med 13. Fikk max på CD 14, så gikk utfra at EL var på CD 15 da. Spent på å se om det blir akkurat likedan denne syklusen eller ikke :)

Sniker litt her inne i tillegg til uke 9, veldig avhengig av når el kommer:angelic:
Nå sier FF og Premom at IKM blir mandag i uke 10, men har mine tvil om jeg kjenner på kroppen. Tviler at el drøyer helt til CD 20 denne runden(neste onsdag)
Men tiden vil vise!:p

Kjenner meg veldig igjen i hvordan du føler deg nå, er forferdelig tungt å gå å vente, kan egentlig ikke beskives med ord. En blanding av håp, frykt, frustrasjon og oppgitthet...ble ikke ferdig med min kjemisk (sa) før neste mens. I løpet av den måneden var jeg svært bekymret for exu, uten å få gode svar. Tok ul, blodprøver, testet... men fikk ikke mentalt avsluttet før neste mens kom, for først da gikk hcg i null. Klem

Kjenner meg veldig igjen i hvordan du føler deg nå, er forferdelig tungt å gå å vente, kan egentlig ikke beskives med ord. En blanding av håp, frykt, frustrasjon og oppgitthet...ble ikke ferdig med min kjemisk (sa) før neste mens. I løpet av den måneden var jeg svært bekymret for exu, uten å få gode svar. Tok ul, blodprøver, testet... men fikk ikke mentalt avsluttet før neste mens kom, for først da gikk hcg i null. Klem

Takk for at du deler! Jeg var jo så innstilt på ny PP, nå føler jeg at det er avstand mellom meg og samboeren og jeg er sur på legen min som var optimistisk til et svangerskap, for det skal ikke mye til før det dukker opp håp. Ser frem til resultater fra HCG måling i dag, fordi jeg uansett måtte ha det før hun kunne henvise til UL. Det blir vel uansett ikke noe PP denne mnd, så flytter vel ut av gruppa.

Hei! Prøver meg her igjen. Forrige pp var jeg veldig usikker på el og IKM etter p-plaster slutt, så jeg føler vel egentlig at dette blir pp1, hvor vi faktisk vet hva vi har å forholde oss til:happy:

EK3 - 30 - B3 - PP1 - EL 23.2 - IKM 9.3

Takk for at du deler! Jeg var jo så innstilt på ny PP, nå føler jeg at det er avstand mellom meg og samboeren og jeg er sur på legen min som var optimistisk til et svangerskap, for det skal ikke mye til før det dukker opp håp. Ser frem til resultater fra HCG måling i dag, fordi jeg uansett måtte ha det før hun kunne henvise til UL. Det blir vel uansett ikke noe PP denne mnd, så flytter vel ut av gruppa.
Håper selvfølgelig for deg at det mot all formodning skulle være en liten spire der. Jeg angret litt i ettertid på at vi ikke la inn aksjer, men der&da var jeg så "konsumert" i det som kanskje kunne være, at vi benyttet ikke muligheten. Kroppen sa tydelig ifra om el, selv om jeg fremdeles hadde hcg på underkant av 100 fremdeles. Det gjorde at ventingen på neste prøverunde ble lang...jeg opplevde også avstand i det, mellom oss. I ettertid sa samboer at han ikke klarte sette seg inn i det jeg hadde gjennomgått, at forsto ikke at det gikk SÅ inn på meg. For han var det litt sånn baby-ikke baby... Så hadde jeg vært i samme situasjon igjen, hadde jeg kjørt på og "tvunget" oss inn i ny prøverunde, for da hadde livet gått litt videre i stedet for å henge i et vakum av uavklarthet . Krysser fingrene for dere!!

Sniker litt her inne i tillegg til uke 9, veldig avhengig av når el kommer:angelic:
Nå sier FF og Premom at IKM blir mandag i uke 10, men har mine tvil om jeg kjenner på kroppen. Tviler at el drøyer helt til CD 20 denne runden(neste onsdag)
Men tiden vil vise!:p
Hei hei! Vil du føres opp på lista eller bare snike enn så lenge? :happy:

Back
Topp