IKM UKE 10

Lurer veldig på syklusen denne mnd.. EL testene viser stigning alt for tidlig..? Må ta en ny EL test senere i dag tror jeg. Venter jo egentlig ikke EL før neste helg. Kan kjemisk klusse med EL slik at den kommer tidligere? Spotter litt enda..
Sniker. Har du tatt en g-test for å utelukke at du ikke har hcg igjen i kroppen? Min erfaring fra både spontanabort og kjemisk nå sist er at hcg kan henge i en stund, derav mye sterkere og falsk positiv el-test. Men kroppen er rar! Hvis ikke graviditetstesten gir utslag ville jeg satt en knapp på el de nærmeste dagene :D

Sniker. Har du tatt en g-test for å utelukke at du ikke har hcg igjen i kroppen? Min erfaring fra både spontanabort og kjemisk nå sist er at hcg kan henge i en stund, derav mye sterkere og falsk positiv el-test. Men kroppen er rar! Hvis ikke graviditetstesten gir utslag ville jeg satt en knapp på el de nærmeste dagene :D
Problemet er at gubben er mindre gira på å hoppe i senga når jeg spotter.. innafor å si at det har stoppet? :hilarious: Får ta en g-test etterpå :)

Jeg vil gjerne henge med dere!
Dette med prøving er helt nytt for meg (PP2) og det er fint å ha noen å prate med, da vi holder dette for oss selv.

kardemommepiken - 32år - B1 - PP2 - EL17/2 - TR9/3

Last edited:
BabyBluum - 33 år - pp7 (pp6 etter MA) - EL 23/2 - IKM 9/3

Melder meg inn her selv om jeg er usikker på både EL og TR etter en lengre syklus enn normalt.
Blitt så oppgitt etter et halvt år med prøving i tillegg så vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være.. Men uansett fint å ha et sted hvor vi er flere i samme situasjon.
TR har pakket og dratt, og planen denne pp er å ikke teste etter EL og heller satse på å legge inn aksjer annenhver dag basert på EL-slim eller når lysten er der (som naturlig nok er rundt samme tid). Så får vi se.

Yay, herlig å kunne hoppe rett inn i ny IKM-gruppe når det uansett ikke klaffet:joyful:

Noelle_ - 32 år - PP3 (2 etter SA) - B1 - IKM 12/3

Melder meg inn her selv om jeg er usikker på både EL og TR etter en lengre syklus enn normalt.
Blitt så oppgitt etter et halvt år med prøving i tillegg så vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være.. Men uansett fint å ha et sted hvor vi er flere i samme situasjon.
TR har pakket og dratt, og planen denne pp er å ikke teste etter EL og heller satse på å legge inn aksjer annenhver dag basert på EL-slim eller når lysten er der (som naturlig nok er rundt samme tid). Så får vi se.

Tenkte i utgangspunkt det samme som deg denne syklusen, droppe testingen og heller prøve å senke skuldrene litt. Men så var det det hodet da, vet ikke om jeg klarer å stå imot testingen når alt kommer til alt :angelic: Å legge inn aksjer annenhver dag er uaktuelt og da blir jeg litt gal av å tenke at jeg kanskje går glipp av en runde hvis jeg ikke vet når EL er.. :(

Min indre testetøs ble rimelig gira når det ringte en budbringer idag tidlig og overleverte en pakke tester :woot: Ikke testa easy@home før, men har hørt gode ting :angelic:

8EA52CDF-ACBF-4977-95B3-45ABEB84B06D.jpeg

Jeg vil gjerne henge med dere!
Dette med prøving er helt nytt for meg (PP2) og det er fint å ha noen å prate med, da vi holder dette for oss selv.

kardemommepiken - 32år - B1 - PP2 - EL17/2 - TR9/3
Hei på deg! Kjekt at du vil henge med oss. Har lagt deg til i lista nå :)

Hei :) Hvor lang var din forrige syklus? Mine forrige har også tullet, spent på hvordan denne syklusen blir etterhvert. Velkommen hit, du der med på lista nå :happy:

Yay, herlig å kunne hoppe rett inn i ny IKM-gruppe når det uansett ikke klaffet:joyful:

Noelle_ - 32 år - PP3 (2 etter SA) - B1 - IKM 12/3
Hei igjen! Leit at det ikke klaffet, håper denne PP blir bedre :cat:

Hei! :D
Pga en kort syklus (og kort lutealfase) hopper jeg allerede inn her. Tok 3dje vaksinedose sist mnd, så kanskje den som har tullet det til. Håper det blir bedre denne mnd. Litt usikker på hvordan det blir denne mnd da, men foreløpig har IKM havnet her om syklusen blir like kort.
Tittentei89- 32 - B4 - PP2 - EL ca. 25/2 - IKM 11/3

Jeg venter på svar fra HCG-målinger etter forrige syklus, for jeg skjønner ingenting av kroppen akkurat nå.. synes derfor dagene går suuupersakte! Har mer enn nok å fylle dagene med, men det hjelper liksom ikke.. synes dere tida går sakte? :)
Hvordan går det ellers med dere damer?

Gått mange runder med meg selv, tenker jeg melder meg inn så får vi se hvor aktiv jeg blir.. :oops:

Kjenner det ikke er så lett å vite at jeg skulle hatt en liten nå, eller evt vært langt på vei med en..

Tar livet som det faller seg - 32 - PP12 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold) - EL 24/2 - IKM 11-12/3

Hei :) Hvor lang var din forrige syklus? Mine forrige har også tullet, spent på hvordan denne syklusen blir etterhvert. Velkommen hit, du der med på lista nå :happy:

Pleier vanligvis å ha syklus på 28-29 dager, El var forsinket med noen dager og dermed ble syklusen på 34 dager.

Håper du får greie på syklusen din, enklere å planlegge aksjer da.

Tenkte i utgangspunkt det samme som deg denne syklusen, droppe testingen og heller prøve å senke skuldrene litt. Men så var det det hodet da, vet ikke om jeg klarer å stå imot testingen når alt kommer til alt :angelic: Å legge inn aksjer annenhver dag er uaktuelt og da blir jeg litt gal av å tenke at jeg kanskje går glipp av en runde hvis jeg ikke vet når EL er.. :(

Ja kjenner på den følelsen jeg og - "hva hvis vi bommer på EL?"
Men som sagt har vi prøvd i et halvt år med testing og aksjer til riktig tid uten at det har klaffet. Slått meg til ro med at jeg ikke kan kontrollere akkurat den biten..

B82 - 39 - PP26 - B4 - EL23/24.02 - IKM 10.03

IVF denne runden igjen, så det blir spennende:chicken:

Pleier vanligvis å ha syklus på 28-29 dager, El var forsinket med noen dager og dermed ble syklusen på 34 dager.

Håper du får greie på syklusen din, enklere å planlegge aksjer da.
Jeg hadde stødig syklus på 30 dager, men så sist plutselig 34 og neste 27 :bag: spent på denne syklusen, men får i alle fall kartlagt EL skikkelig denne runden :happy:

Hei! :D
Pga en kort syklus (og kort lutealfase) hopper jeg allerede inn her. Tok 3dje vaksinedose sist mnd, så kanskje den som har tullet det til. Håper det blir bedre denne mnd. Litt usikker på hvordan det blir denne mnd da, men foreløpig har IKM havnet her om syklusen blir like kort.
Tittentei89- 32 - B4 - PP2 - EL ca. 25/2 - IKM 11/3

Hei! Lagt deg til i listen nå :happy:

Back
Topp