IKM uke 10 (NY)

Samme her! Testa du idag? Jeg gjorde ikke det, tok en test i gårkveld bare for å få det banka inn at JADA, fortsatt hvitt... Nå har jeg en haug med hvite/skyggestrek-tester, deprimerende å se på :p har ikke kasta de, trodde det var noe der så gjemte på de for å sammenligne..men...

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Testa i gårkveld jeg også, men ikke i dag. Ingenting å hyle hurra for akkurat..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1394634171.582262.jpg


Denne tok jeg idag etter ul :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tanta kom ja :( pp9 over og ut.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Hvordan går deg med deg glad sau? Fortsatt ingen tr her og heller ingen klar positiv test...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her kom tanta så altfor tidlig...så ble en kortere måned enn noen gang på bare 28 dager... Bedre enn en som er for lang likevel...Så er bare å håpe på desember baby nå... :)

Gratulerer til alle som har lykkes denne måneden :) Vi andre får stå på videre ;)
 
Hvordan går deg med deg glad sau? Fortsatt ingen tr her og heller ingen klar positiv test...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Samme greia her.. Begynner å bli mektig lei nå..hadde sikkert forsinka el eller no da. Håper den var sist uke. Da la vi inn masse aksjer og jeg hadde masse symptomer :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Samme greia her.. Begynner å bli mektig lei nå..hadde sikkert forsinka el eller no da. Håper den var sist uke. Da la vi inn masse aksjer og jeg hadde masse symptomer :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hvordan går D gladsau? Jeg må liksom inn å sjekke om du har oppdatert!
 
Ingen tr her... Legger ved bilde av dagens test(greier jo ikke å la være, hehe). Synes jeg ser en rosa strek, men den burde vel vært mye sterkere, eller??? Dette kom innen tidsfristen
ImageUploadedByBV Forum1394787736.985158.jpg


Hvordan går det med deg glad sau?

ImageUploadedByBV Forum1394787676.837727.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ingen tr her... Legger ved bilde av dagens test(greier jo ikke å la være, hehe). Synes jeg ser en rosa strek, men den burde vel vært mye sterkere, eller??? Dette kom innen tidsfristenVis vedlegget 53674

Hvordan går det med deg glad sau?

Vis vedlegget 53673


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Usikker på om jeg ser noe, men håper det er noe der :) ingen forandring her i gården. Hatt mye tr smerter i dag, men ingen tr.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Usikker på om jeg ser noe, men håper det er noe der :) ingen forandring her i gården. Hatt mye tr smerter i dag, men ingen tr.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hatt en del magesmerter selv. Merkelig at tr kan bli så forsinket...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg også! :) Hvis vi er gravide så er vi jo i hvertfall ett stykke på vei i svangerskapet :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, :) det er fordel med sent svar. Da er det kortere tid å holde på hemmeligheten ;-) :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Negativ test i går, så bare skriv meg opp på ikke gravid :)

Har vært skikkelig deppa siden tr kom nå. Men ikveld har humøret steget litt igjen heldigvis, ser frem mot videre prøving igjen! Vi vil satse på 2015-baby, så hopper over prøving kommende syklus :)

Følger med dere andre da :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for dere Glad sau og Majalis!:)
Her kom mensen for noen dager siden, så nå satser vi på desemberbaby!! Venter el om ca ei uke!:D
 
Back
Topp