IKM uke 1⭐️

Noen som ser noe her? :Heartred jeg tok testen nå og er 8 eller muligens 9 dpo i dag. Jeg er helt sikker på at jeg ser en svak strek i virkeligheten!:nailbiting: usikker på om jeg får den med på bildet, men jeg så den med en gang uten å myse når jeg tittet på testen:oops: Screenshot_20251227_090017_Gallery.jpg

Noen som ser noe her? :Heartred jeg tok testen nå og er 8 eller muligens 9 dpo i dag. Jeg er helt sikker på at jeg ser en svak strek i virkeligheten!:nailbiting: usikker på om jeg får den med på bildet, men jeg så den med en gang uten å myse når jeg tittet på testen:oops:Vis vedlegget 476523

Skimter en svak strek, men vanskelig å se på bildet! Krysser fingrene for at det er baby-strek!

Gøy at det kommer litt tester å se på!

Jeg er 9 dpo i dag, og hadde vanligvis fyrt av første test i går, men har fortsatt ikke testet. Har ingen symptomer (bortsett fra eventuelt festesmerte, men som også kan ha vært noe annet, natt til 1. juledag), og de gangene jeg har vært gravid tidligere, har jeg alltid hatt symptomer tidlig. Så jeg føler meg absolutt ikke gravid, som virker veldig dempende på testetrangen ;). Får se om jeg tester noe etter hvert, eller om jeg bare venter og ser om mensen kommer. Ingen av mine tidligere graviditeter har vært levedyktige i særlig mange dager, så jeg kan jo håpe at mangel på symptomer også kan være et godt tegn for meg :confused013 Men jeg holder ikke pusten, og koser meg foreløpig med det jeg måtte ønske i jula :happy:

Jeg er 9 dpo i dag, og hadde vanligvis fyrt av første test i går, men har fortsatt ikke testet. Har ingen symptomer (bortsett fra eventuelt festesmerte, men som også kan ha vært noe annet, natt til 1. juledag), og de gangene jeg har vært gravid tidligere, har jeg alltid hatt symptomer tidlig. Så jeg føler meg absolutt ikke gravid, som virker veldig dempende på testetrangen ;). Får se om jeg tester noe etter hvert, eller om jeg bare venter og ser om mensen kommer. Ingen av mine tidligere graviditeter har vært levedyktige i særlig mange dager, så jeg kan jo håpe at mangel på symptomer også kan være et godt tegn for meg :confused013 Men jeg holder ikke pusten, og koser meg foreløpig med det jeg måtte ønske i jula :happy:
Min test var helt klart blank 9 dpo. Tror jeg er 10 i dag å tok to tester… den siste mer klar og rosa enn den andre. Helt totalt utvannet urin. Null symptomer ift de forrige pp. ville ikke lagt noe i det. Bevar håpet og vent gjerne en dag eller to m test ønsker alt det beste for det

Håper ingen symptomer betyr terminspire hos deg og TR holder seg borte!:smiley-angelic001:Heartred

Så fine tester!!! Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn NÅR jeg kan teste, og jeg har så ekstremt store forhåpninger denne syklusen… :banghead:

Back
Topp