IKM uke 1⭐️

Tror jeg begynner på CD 10 :) er på 3 nå. Går seeeint!
Ja!:arghh:
Tok en test jeg da, som er svak som forventet CD7. Men føles godt å være igang:D

IMG_2533.jpeg

Last edited:
Jeg vil også være med her! Tenk så magisk å få avslutte/starte året med to streker :love017

Alfakrøll - 38 - B2 - PP11 - EL 15/12 - IKM 29/12

Da var eggløsningsslimet på plass:woot: Hadde lagt inn litt aksjer i tilfelle tidlig eggløsning, om det ikke var for sønnen i senga:happy8

Virker som mange styrer med jul siden det var unormalt lite aktivitet. Jeg startet med julegaver i januar og var nesten ferdig med å pakke inn for 1mnd siden

Virker som mange styrer med jul siden det var unormalt lite aktivitet. Jeg startet med julegaver i januar og var nesten ferdig med å pakke inn for 1mnd siden
Ja, det var veldig lite aktivitet. Lurte på om forumet bare hadde «dødd» litt siden jeg prøvde på sønnen min. Men er nok juleforberedelsene som holder folk opptatt. :rendeer

Deilig å være ferdig med julegaver da:D Vi skal ha juleaften hjemme hos oss, så da er det jo litt å forberede. Men egentlig bare bra å ha litt annet end prøvningen å tenke på:)

Last edited:
Her er testene fortsatt ganske svake, men jeg har en følelse på at eggløsning kanskje blir litt tidig. Jeg har rask stigning og kort topp, så må bare følge godt med.
Litt upraktisk om den kommer allerede i morgen siden vi ikke har mulighet for aksjelegging i helgen.. Men en tur er planlagt i kveld så:happy:

Jeg syns denne fasen er ganske kjedelig. Negative LH tester og bare venting. Usikker på hvordan syklus blir. Hadde EL cd 20 forrige syklus, ble gravid men holdt seg ikke. Så veldig usikker på EL denne runden. Er liksom ikke så mye å melde enda :bored:

Jeg syns denne fasen er ganske kjedelig. Negative LH tester og bare venting. Usikker på hvordan syklus blir. Hadde EL cd 20 forrige syklus, ble gravid men holdt seg ikke. Så veldig usikker på EL denne runden. Er liksom ikke så mye å melde enda :bored:
Skjønner:)For meg er det veldig spennende, siden jeg har ventet lenge på å kunne begynne på prøvningen. Men skjønner dere som har prøvd en stund ikke er like gira.. Ble det kjemisk forrige syklus?

Back
Topp