Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit!Vilde26 - B1 - PP3 (etter ma) - EL ca 19.12 - IKM 31.12

Velkommen hit!Kanelbollemamma - 33 - B2 - Pp5 (etter SA) - EL 20/12 - IKM 02/01
Avventer du å bytte nick?Ja, det har visst ikke blitt godkjent enda. takkVelkommen hit!Avventer du å bytte nick?
Supert, da blir det riktig på listaJa, det har visst ikke blitt godkjent enda. takk![]()

Ikke sant! Helt magiskJeg vil også være med her! Tenk så magisk å få avslutte/starte året med to streker
Alfakrøll - 38 - B2 - PP11 - EL 15/12 - IKM 29/12
Velkommen hit
Vi satser på mange gode nyttårs nyheterHei på dere!
Jeg slenger meg inn her med dere og håper vi kan avslutte/starte året med noen skikkelig koselige nyheter
Håpersååinderlig - 30 - B1 - PP9 - EL 21.12 - IKM 02.01

Hadde vært så gøy å kunne vise positiv test på nyttårsaften til typenVelkommen hit!
IKM på selvelse nyttårsaften du![]()
Hadde vært så gøy å kunne vise positiv test på nyttårsaften til typen

Ja, det var veldig lite aktivitet. Lurte på om forumet bare hadde «dødd» litt siden jeg prøvde på sønnen min. Men er nok juleforberedelsene som holder folk opptatt.Virker som mange styrer med jul siden det var unormalt lite aktivitet. Jeg startet med julegaver i januar og var nesten ferdig med å pakke inn for 1mnd siden

SkjønnerJeg syns denne fasen er ganske kjedelig. Negative LH tester og bare venting. Usikker på hvordan syklus blir. Hadde EL cd 20 forrige syklus, ble gravid men holdt seg ikke. Så veldig usikker på EL denne runden. Er liksom ikke så mye å melde enda![]()