IKM snart?

x1xPastella

Forumet er livet
Syns det virker som vi er mange her for tida som kar IKM om noen få dager? Og mange med mye rare eller absolutt ingen symptomer!!! Er selv veldig spent på min dag. Vet ikke om jeg gidder teste, men...

Mine symptomer
- trøtt
- vondt i ryggen
- vondt i magen
- har hatt murringer i magen
- varm som pokkern
- ikke ømme store pupper som at mensen skal komme
- ingen utflod som pleier å være rett før mens...
- kvalme i natt når jeg bevegde meg, hadde da masse vondt i magen som kanskje utløste kvalmen...
- Humørsvingninger

Men den som venter får se!!!

Og lykke til med testinga dere andre!!! Håper det er masse spirer hos oss nå!!!

HÅPER HÅPER HÅPER VENNEN!!![:)]

Høres bra ut! Håper det går som det skal!
Jeg mistet og utfloden de siste dagene før jeg egentlig skulle ha mensen! [:)] Men den kom kraftig tilbake igjen.. [:'(]

HADDE DET LIKENS (SAMME SYMPTOMENE)DA JEG VENTET MENSEN SIST[&:] VAR 100% SIKKER PÅ AT JEG VAR GRAVID[8D] MEN DER BLE JEG LURT, JA[:@] SITTER IGJEN OG ER VELDIG SPENT PÅ OM TANTA KOMMER PÅ BESØK OM 2 UKER

Uff da... Liker ikke det der! Alt er så usikkert!!! det liker jeg ikke!!!

Enig der ja!!! Hvorfor er det ikke sånn?????? [:@]

Kanskje vi gleder oss mer over det når det endelig skjer når vi har vært så frustrerte fruer som vi er nå!!!???

Ja de som har skapt kvinnen ler nok godt når de ser oss desperate kvinner!!! Uff...

Enig der ja... Men jeg vet ikke hva jeg skal tro!!!

Har lovet meg selv denne mnd å ikke bli helt på tuppa!!! Men akkurat nå så er jeg det alikevel... Det har ikke kommet før i dag da
så jeg har holdt ut lenger enn normalt!!!

Fikk i stad en anelse mensmurring, men det kan jo være psykiske murringer det... Tjihi... I dag har jeg ikke vært så veldig trøtt heller
kanskje ikke så rart når jeg ikke var ute av senga før 1315... [:D][8D]

håper det går den veien høna sparker for dere, godhjerta og pastella[;)]krysser alt

ja håper det!!!

Når jeg tenker etter får jeg mer og mer vondt på kvelden... Sånn har det vært hver kveld en uke nå? Kan det være noe????

oj såpass...

Nå la jeg meg ned i senga... Har med pcen og bare det å bevege meg fra sofaen og inn her har gjort at dette gjør vondt...
I går hadde vi folk her og de gikk ikke før kl 0430... Og i løpet av kvelen/natta var det så vondt at jeg halta og gikk som
jeg hadde driti meg ut... Det gikk i bølger og forflytta seg hele tida fra midten av ryggen, til en av sidene eller over hele...
Det er da snakk om korsryggen...

Fy jeg gruer meg for jobben i mårra, håper ikke det er like ille i mårra...

Back
Topp