IKM snart!?!

x1xPastella

Forumet er livet
Har gått på min første kur med Pergotime (hormoner for igansettelese av el) denne mnd og jeg har vært veldig sjuk ganske lenge, dermed lite sex... Så egentlig trur jeg ikke at jeg er gravid, og ikke aner jeg egentlig når IKM er en gang... Må nok bare vente ja... Og det er ikke min store egenskap å være tålmodig...

Kroppen min herjer med meg nå igjen da... Har vanligvis ikke el og jeg vet ikke om jeg har hatt det denne mnd heller. Men kroppen min oppfører seg nok litt rart i forhold til mine eggløse mnd.

Vanligvis har jeg lite smerter i kroppen. Men nå har jeg to store og vonde pupper. Har hatt til dels store smerter i undelivet og jeg er forferdelig trøtt... Så var det denne fine PMS da... Hehe stakkars samboeren min som får høre nå i disse flyttetider...

Nei jeg får vente å se ja, men enten så kan streken vise seg fort eller så får tanta komme på besøk fort!!!

Jeg krysser fingrene for 2 BLÅ FINE NYDELIGE STREKER

Takk Sollise...

Glemte jo å si det at egentlif vet jeg ikke om jeg vil være gravid heller... Jeg begynner jo tross alt i ny jobb neste tirsdag og det er vikariat fram il desember med mulighet for fast etter det og det er jo ikke lurt å være dårlig den tida der...

Back
Topp