** IKM oversikt for oss som har prøvd lenge (over 1 år) **

Jeg har ikm mandag 23.6.. :) Ikke så veldig lenge til, men når man teller dager virker det som en evighet.. :p

2 uker er drepen ;)

Så utrolig kjedelig at tr kom. :( Hva er ny IKM? Håper du legger et gullegg denne syklusen. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
Dagene går. Sakte. 8 dpo. Lang uke

fra app
 
Dagene går. Sakte. 8 dpo. Lang uke

fra app

Det blir spennende til helgen da. Eller rett over helgen.

*Taster på app på mobilen*
 
Her virker det som tr har pakket og reist. Ny syklus. Sommer. Vi får se.

*Taster på app på mobilen*
 
Ja, men det er lenge til...

fra app

Ja. Sant nok. Jeg drømte at det var sommerferie i natt og ble superskuffet da jeg våknet og det var en helt vanlig tirsdag...
 
Så utrolig kjedelig at tr kom. :( Hva er ny IKM? Håper du legger et gullegg denne syklusen. ♡

*Taster på app på mobilen*

Ja, var veldig kjedelig, men skjønte det vel i grunn med det tempfallet som kom etter 8 dpo.. :( Men men.. Vet ikke når neste ikm er, har alt fra 27 til 31 dagers syklus... Men i følge FF nå er det 22.6, så kan ha det som utgangspunkt :)
 
Ja, var veldig kjedelig, men skjønte det vel i grunn med det tempfallet som kom etter 8 dpo.. :( Men men.. Vet ikke når neste ikm er, har alt fra 27 til 31 dagers syklus... Men i følge FF nå er det 22.6, så kan ha det som utgangspunkt :)

Ja, jeg så det kjedelige tempfallet ditt. :( Da har jeg ført deg opp på juli og så håper jeg at vi er på vei til mars. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
10 dpo, og vondt i magen. Kan bety alt fra gravid til mens til forstoppelse, altså rett og slett ikke noe vesentlig, bare ubehagelig. Går spent på do litt ofte. Ikke pga at jeg må tisse så ofte at det er håp av den grunn, men fordi jeg sjekker etter det første sporet av blod.

Litt tidlig enda, så ingen grunn til å glede seg over fravær av blod enda.

Jeg bare venter.

fra app
 
10 dpo, og vondt i magen. Kan bety alt fra gravid til mens til forstoppelse, altså rett og slett ikke noe vesentlig, bare ubehagelig. Går spent på do litt ofte. Ikke pga at jeg må tisse så ofte at det er håp av den grunn, men fordi jeg sjekker etter det første sporet av blod.

Litt tidlig enda, så ingen grunn til å glede seg over fravær av blod enda.

Jeg bare venter.

fra app
Håper det klaffer for deg nå❤️. Og at mens holder seg borte lenge:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
10 dpo, og vondt i magen. Kan bety alt fra gravid til mens til forstoppelse, altså rett og slett ikke noe vesentlig, bare ubehagelig. Går spent på do litt ofte. Ikke pga at jeg må tisse så ofte at det er håp av den grunn, men fordi jeg sjekker etter det første sporet av blod.

Litt tidlig enda, så ingen grunn til å glede seg over fravær av blod enda.

Jeg bare venter.

fra app

Håper at du ikke finner noe blod på veldig lenge. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
Håper, men det blir ikke så ille om den kommer, da er det blodprøver dag 2, og gyn litt senere i syklusen. Blir bra det også.

fra app
 
Spennende tråd! Godt å ha noen å dele med :):)
Jeg har IKM 8. juli, går på crinone etter EL og albyl-e etter positiv g.test. Tidilig SA (igjen) forrige syklus, prøver siden november 2011...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende tråd! Godt å ha noen å dele med :):)
Jeg har IKM 8. juli, går på crinone etter EL og albyl-e etter positiv g.test. Tidilig SA (igjen) forrige syklus, prøver siden november 2011...


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff trist at man mister:(.

Kult profilbilde;)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Spennende tråd! Godt å ha noen å dele med :):)
Jeg har IKM 8. juli, går på crinone etter EL og albyl-e etter positiv g.test. Tidilig SA (igjen) forrige syklus, prøver siden november 2011...


Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig at du mister, men får du ikke mer hjelp enn bare medisiner når dere har prøvd i 2,5 år? :confused:

*Taster på app på mobilen*
 
Her er sære meg: testetrang i morges: ikke-eksisterende. (delvis for å ikke så skylden for evt høy blodtrykkmåling)
Testelyst i kveld: absolutt tilsted.

I morgen tidlig: antakelig ikke, for jeg skal jo på jobb. På kvelden: HELG jo!!!

Lørdag morgen: nja, det er vel i dag spottingen kommer om den ikke allerede er på plass, så like greit å vente.

Søndag: kanskje?
 
Så kjedelig at du mister, men får du ikke mer hjelp enn bare medisiner når dere har prøvd i 2,5 år? :confused:

*Taster på app på mobilen*
Ja det er kjedelig å miste så mange ganger, men nå blir jeg endelig utredet for habituell abort. Jeg brukte først 1,5 år på å blir gravid første gangen, da med hjelp av Pergotime. Etter det har det vært 4 tidlige SA'er siden juni i fjor... Tok kromosomtest i går men må vente noen uker før jeg kan ta de andre prøvene pga graviditeten i forrige syklus. I mellomtiden er vi tolmodige prøvere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp