Ikm og negative tester.

H

Heidimj30

Guest
Hei. Skriver ned litt informasjon her først også lurer jeg på om hva dere tenker.

Jeg hadde ikm dpo 14, er nå dpo 16. tatt tester siden 8dpo. Bare negative, brukt rfsu billigstrimler og digital idag. (Skal sies at jeg lot urinen ligge i kopp på badet og jeg leverte barn i bhg og dro rett til apoteket, da har nok urinen ligget i 3-4t før jeg tok digital om det har noe å si.)

Men symptomene jeg sitter med.
*kvalm
*stikkninger nederst i magen
*svimmel
*tisser ofte
*uteblitt mens
*lukket, men lav livmortapp.
*slim/utflod

Jeg hadde en SA i juli, mistet 5 dager etter positiv test (testet positivt 2 dager etter ikm.) de andre jeg har vært gravide med som har gått bra, har jeg fått positiv test dpo 9 og 10. så uvanlig at jeg får positivt så seint som 2 dager etter ikm. Tok test på ikm i juli også, men det var kunn jeg som så skyggestreken som jeg ville sp gjerne se.

Det jeg lurer på, er det noen som har opplevd å ikke teste positivt etter ikm men likevel vært gravid?
Jeg har alltid åpen livmortapp noen dager før ikm, men nå er sen lukket men ligger ganske lavt.
Jeg er så desperat. Enten må testen snart vise positiv eller så må mensen komme.
 
Er du helt sikker på el? Når kroppen min har tulla sånn ef det fordi el har blitt forskjøvet. Er ikke rart om den blir det med en SA nylig.
 
Er du helt sikker på el? Når kroppen min har tulla sånn ef det fordi el har blitt forskjøvet. Er ikke rart om den blir det med en SA nylig.
Jeg testet ikke med EL test, så mulig. Men jeg våkner opp med så kvalme at jeg holdt på å spy. Tok en digital til. «Ikke gravid». Skjønner ikke hvorfor jeg har så sterke symptomer . Innbilning ?‍♀️
 
Back
Topp