Jeg har ikm i dag eller i morgen, og mensensmerter nå. Huff... Redd det går galt. Håper de to neste dagene går fort!!
Appen <3
Appen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikm i dag eller i morgen, og mensensmerter nå. Huff... Redd det går galt. Håper de to neste dagene går fort!!
Appen <3
Appen <3
Har det oxo slikt idag... hele dagen har det murret :/Hvis det er en trøst har jeg det akkurat slik jeg også. IKM i dag og menssmertene i går ettermiddag og i dag. Håper det går over snart!
Smertene har gitt seg, men ikke usikkerheten. Tok en test i natt som var svakere enn gårsdagens test :-( Men det kan komme av at urinen var litt utvannet. Så nå må jeg holde meg to timer til før det blir ny test.
Appen <3
Jeg håper sånn at du har rett. Håper håper håper.Ikke uroe degTestene blir svakere dersom urinen er utvannet
Prøv å hold deg tilsammen 4 timer, da vil du få et reelt testresultat
You go girl!
IKM er ikke kommenede mens. Altså den dagen man forventer mensen, men håper at den ikke kommer. If you see.Hm, jeg er veldig fersk her inne, så disse forkortelsene forvirrer meg; hva er IKM?
Og for den saks skyld, hva er ma?
Siden jeg ikke vet hva IKM er så er det vanskelig å vite hva jeg skal si, MEN, jeg har hatt "menssmerter" hele uka. Før positiv test så sa jeg minst to ganger til typen "nå kommer'n, falsk alarm", men så feil tok jeg altså ...![]()
IKM er ikke kommenede mens. Altså den dagen man forventer mensen, men håper at den ikke kommer. If you see.Jeg har IKM i dag, altså i en vanlig syklus vil jeg i løpet av dagen i dag få mensen. Nå har jeg fått positive tester 5 dager på rad, men disse mensensmertene bekymrer meg.
MA tror jeg er missed abortion. Altså at embryoet/fosteret har sluttet å utvikle seg, men ikke blitt utstøtt fra livmoren. SA er spontanabort.
Men takk for at du deler din erfaring. Er vel håp for meg når andre også opplever slike smerter uten at de mister.![]()