Ikm dagen

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Den er i dag, og plutselig føler jeg meg så mye mer gravid:cat:

eller kanskje det at jeg har mer «lov» til å føle meg gravid?

er deres ikm dag kommet enda?
 
Den er i dag, og plutselig føler jeg meg så mye mer gravid:cat:

eller kanskje det at jeg har mer «lov» til å føle meg gravid?

er deres ikm dag kommet enda?

Min ikm dag var forrige lørdag, og det ble mye mer virkelig for hver dag som har gått siden da! :D Nå gleder jeg meg til 6+0 som er neste lørdag, så TUL 7+3 ca. Om alt er fint enda etter det føler jeg at jeg kan slappe av og «være gravid» :hilarious:
 
Ikm dagen min er passert. Og jeg gleder meg nå til jeg har passert 5+0 som er på onsdag :rolleyes:
 
Min ikm dag var i går :) Kjent meg supergravid i en uke, men ikke før i går jeg tok digital test. Har ikke helt trodd på at jeg var gravid før det:hilarious:
 
Ikm var på tirsdag. Blir deilig når tiden går litt så den magen bare kan stikke ut. Føler meg veldig oppblåst og må ha strikk på bukseknappen.
 
Ikm var på tirsdag. Blir deilig når tiden går litt så den magen bare kan stikke ut. Føler meg veldig oppblåst og må ha strikk på bukseknappen.

sykt det der.. hvor mye tidligere kommer magen etter flere svangerskap egentlig? :headphone:
 
IKM i morra. Er så spent,kommer til å føle meg mer gravid selv♡
 
Ikm var på tirsdag. Blir deilig når tiden går litt så den magen bare kan stikke ut. Føler meg veldig oppblåst og må ha strikk på bukseknappen.
Jeg måtte kneppe opp knappen på tur buksa mi i dag!. Flaut. Hehe
 
Back
Topp