ikkje så heldig nei

TUSEN TAKK [:)]

vel..me har tatt det for gitt at ein blir vel gravid når ein har sex uten prevansjon..og har ikkje brukt prevansjon på over 3 år, men sida min mann ( som eg kun har vert sammen med i 2,5 år, og gift i snart 1 år [;)] ) jobber offshore så har det ikkje klaffet alltid..så eg stresset, og me har vert til utreding no..min mann er i god form, men eg har vannsyster..men når det er sagt, så er det kun denne månaden me virkelig har gått inn for det, og gjordt alt etter boka hehe[:D]

offshore ja.
Ja da er det ikke lett å få ting til å klaffe nei. Dere får nesten satse på å være kaniner når dere får sjangsen da. [&:]

Men ikke gi opp. Har et gift vennepar av meg. De har vært sammen i 8 år nå, gift tre av dem. Som hun fortalte så har de ikke vært no særlig flinke til å beskytte seg, men tenkt som så, at hvis det kommer en liten knott så er det bare koslig. Begge i utdannelse og jobb og ikke prioritert å få barn, men TRYLL! nå er hun gravid. Helt ut av det blå!

Så ting kan skje! Det tar bare litt tid på seg noen ganger.
Men regner med at det ikke skal ta 8 år for et par som prøver...

takk[:)]

Hei iza mor...

Jeg håper at det har seg slik at testen er for tidlig å ta for deg jeg! MANGE som tester
positivt først etter en uke etter IKM, pga lavhcg stigning!!
SÅ jeg krysser fortsatt fingra for deg, iza...

Klem

takk, men tror tante er på vei no[&o]...men tusen takk for støtten! DERE ER FANTASTISKE!!!

jeg testet ikke positivt før jeg var nesten 2mnd på vei jeg. selvom mensen ikke hadde kommet... er alltid et håp!!!

som du vet, kjære Iza, så testet ikke jeg positivt før jeg var 6 uker på vei heller,
(testa ikke før, da, men, testa altså etter at mensen var 2 uker forsinka)

ikke gi opp.. hvis tanta kommer, så får du en ny sjanse snart..

Ellers får jeg sitere den barneboktittelen igjen..

Så lenge det er egg er det håp!

dere gir meg håp! TAKK! [:)]

Ikke gi opp håpet før tanta har kommet!!! Du skal se at kroppen din driver og tuller med deg- det håper jeg i hvert fall [:D][:D] Godt å høre at du ikke mister motet,Iza- stå på videre!!! Oppmuntringsklem fra meg [:D][:D]

DU SIER DU HAR SYSTER PÅ EGGSTOKKENE DINE. HVORDAN GAR DE FUNNET DET UT? ULTRALYD, ELLER? BARE LURER?[8|]

det fann gyn. ut ved innvendig ultralyd ja, sånt vises med ein gang..det er veldig vanlig faktisk, mangen som har det, og kan vera ein grunn til at det tar litt lengre tid å bli gravid...

Jeg har også syster, men jeg ble gravid på pillen.. Så du må ikke se på det som et enderlig nederlag.. Jeg testet meg også dagen etter mensen skulle komme, men da var den negativ.. Å se på meg nå[;)] Krysser fingrene for deg!

TAKK, var du plaget masse med sånne vannsyster?

Stå på og ikke gi opp, snart skal du se at det vokser en liten spire i deg også[:)]
krysser fingrer og alt jeg har for deg....

Egentlig ikke.. De gjorde kjempe vondt, men de forsvant når jeg hadde mensen.. Å kom tilbake å gjorde kjempe vondt! Hadde ganske mange, men de plaget meg egentlig ikke.. De var nå bare der! Men gynekologen min sa at jeg var ganske hardt rammet, spesielt siden jeg var 14 da jeg fikk de første gang..

takk for at du gir meg håp, då treng eg sikkert ikkje bekymre meg så veldig for det[:)]

Heisann!!
Ville bare gi deg en oppmuntring jeg.....Jeg hadde også vært av pillen en god stund før jeg ble gravid, men ble gravid andre måneden vi "prøvde".....og jeg va sikker på at vi måtte slite litt pga at han bare har en "nøtt"[:)] .....han hadde kreft i den andre så den måtte fjernes(dette skjedde et halvt år før jeg traff han), men den han har fungerte jo aldeles utmerket!![:D] Så det jeg vil fram til er; don`t give up the spirit!! Det kommer nok skal du se!! Jeg ble faktisk litt sjokka at det skjedde så raskt, pga dette, men kan tro han gjekk rundt ti cm høyere her og var sååååå stolt! Han er så herlig atte [;)]

Back
Topp