LilleLisska
Forumet er livet
Æ klarte å lage den!! [:D][:D][:D]

Æ har jo ganske go fantasi! [;)][:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Ikke_ny_nei
[:D]Nei så dæven han plystre ham inn i ramsalte heite...
Hadde ikke trodd du skulle klare den der!!!!!!
Nå trenger jeg bare å forstå hvordan jeg skal legge den i signaturen min....

ORIGINAL: Nøstet
Den var kjempefin![:)][:D]