Ikke vite kjønn

Her vurderer vi å ha sånn «kjønn-fest»:dummy::dummy1: Der vi ber gynokolgen på ul å skrive ned kjønnet på en lapp uten at vi får vite det, og gi videre lappen til en konditor som gjemmer rosa eller blått inni kaka:hilarious: Også innvitere nær slekt og venner på kaffe og kake og alle får vite kjønnet samtidig:D

Det hørtes veldig gøy ut når man først velger å få vite :D

Visste med nr 1, ville ikke vite med nr 2 og kommer helt klart ikke til å vite med nr 3 :)
Det var helt fantastisk å ikke vite - gooood stemning på fødestua :)
Ja ser for meg spenningen når man ikke vet :smiley-bounce015 Snakket med mannen å han ville helt klart vite hva det blir dessverre:sorry:

Førstemann ønsket jeg å få vite, men gyn va for usikker på oul så han tok ikke sjangsen...så han ble en overraskelse. Ønsker å vite denne gangen:dance018
Får krysse fingrene at det blir min opplevelse på oul. Huff, nei. Får dårlig samvittighet bare av å skive det her når mannen har så lyst til å vite hva det blir

Vi vil gjerne vite kjønn :D men tenker kanskje å holde det hemmelig.... men sikkert ikke, vi er glad i å dele haha :p

Dette kan kanskje være et godt alternativ til meg som elsker å ha en hemmelighet. Ulempen er at ikke mamma kommer til å gå amokk med shoppingen :smiley-angelic006:laughing001

Back
Topp