Ikke vite kjønn

Siste spire

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
❤Januarlykke 2022❤
Jeg hadde veldig lyst til å ikke vite det sist. Mannen min ville gjerne vite så da gikk vi for det så han kunne føle seg nærmere og inkludert i svangerskapet. Denne gangen er jeg mer i tvil, har heller ikke spurt hva mannen min vil.

Hva vil tenker dere andre at dere vil?

Jeg hadde likt å ikke vite det denne gangen. Hadde vært gøy, men samboeren vil veldig gjerne vite :p

Dette er min først, og både mannen min og jeg vil gjerne vite kjønnet på forhånd. Litt for å kunne forbedre seg, vite hva man skal kjøpe inn og sånn og begynne tenke mer på navn for bare et kjønn. Men er sikkert fint å ha det som en overraskelse også, kanskje jeg endrer meg neste gang.

Det hadde vært artig å ikke vite, samtidig så er jeg for nysgjerrig til at jeg hadde klart å vente. Likevel helt det samme om det blir jente eller gutt, bare liker å vite det jeg kan vite :hilarious:

Visste med nr 1, ville ikke vite med nr 2 og kommer helt klart ikke til å vite med nr 3 :-)
Det var helt fantastisk å ikke vite - gooood stemning på fødestua :-)

Jeg har 1 fra før, og vi visste ikke da, med vilje. Syns det var veldig fint egentlig, nei man kunne ikke handle inn masse klær med rosa/blå og ja vi måtte se på både guttenavn og jentenavn, men syns absolutt det var fint å ikke vite. Denne gangen skal vi finne ut av det når vi kan, for å forberede storesøster på 5 litt.

Har vurdert å ikke vite, men har funnet ut at det ikke er noe for oss. Spesielt siden vi sikkert kommer til å se det på ultralyden selv uansett :P Førstemann starta OUL med å vise frem utstyret, det var liksom det første vi så :hilarious: Har vurdert å holde det hemmelig for alle andre da, men har ikke bestemt oss enda :)

Jeg er ganske sikker på jeg uansett vil se det selv på UL. Men mannen vil uansett vite og vi vil gjerne forberede storebror på om det kommer søster eller bror

Hadde vært sykt spennende, men hadde ikke taklet det. Jeg måå vite :D

Vi vil gjerne vite kjønn :D men tenker kanskje å holde det hemmelig.... men sikkert ikke, vi er glad i å dele haha :p

Hadee vært gøy å ikke vite, men jeg er qå nysgjerrig av natur så må vite :rolleyes:

Vi gav beskjed til den som gjorde ultralyd om at vi ikke ville vite eller se, så kikket vi rett og slett ganske lite på skjermen :-) utrolig fin opplevelse å finne ut av det på fødestuen :)

Ønsker absolutt å vite :king:queen Forrige gang trodde jordmor at det var en gutt på tul, men på oul viste det seg at det var en jente :D

Jeg er så nysgjerrig at det er null sjanse for at jeg klarer å vente helt ut, selv om det også hadde vært spennende :hilarious:

jeg går allerede rundt og lurer på hvilket kjønn den lille spiren inni der er... ikke at det har noe å si, men jeg er bare så utrolig nysgjerrig at det gjør vondt omtrent :hilarious: heldigvis er pappa’n like nysgjerrig så vi kan finne ut av det så fort det lar seg gjøre :happy:

Har vurdert det, men er også nysgjerrige Nils sjøl, så tipper jeg ikke klarer å la vær :p

Hadde hatt veldig lyst å ikke vite, men hadde ikkje klart å la være :hilarious: så det ender nok med at jeg må vite denne gangen også :p

Her vurderer vi å ha sånn «kjønn-fest»:dummy::dummy1: Der vi ber gynokolgen på ul å skrive ned kjønnet på en lapp uten at vi får vite det, og gi videre lappen til en konditor som gjemmer rosa eller blått inni kaka:hilarious: Også innvitere nær slekt og venner på kaffe og kake og alle får vite kjønnet samtidig:D

Her vurderer vi å ha sånn «kjønn-fest»:dummy::dummy1: Der vi ber gynokolgen på ul å skrive ned kjønnet på en lapp uten at vi får vite det, og gi videre lappen til en konditor som gjemmer rosa eller blått inni kaka:hilarious: Også innvitere nær slekt og venner på kaffe og kake og alle får vite kjønnet samtidig:D
Så gøy!! :D:D

Førstemann ønsket jeg å få vite, men gyn va for usikker på oul så han tok ikke sjangsen...så han ble en overraskelse. Ønsker å vite denne gangen:dance018

Back
Topp