elber13
Gift med forumet
Skulle være flink i dag jeg da.. med friskt mot og epler som jeg fikk av en venninne i går logget jeg meg av her for å bake eplekake.. Greit å ha i fryseren utover høsten-kan vel hende vi får litt besøk uti november en gang, tenkte jeg da..
Smeltet smøret, lagde eggedosois, malte mandler.. og satte igjang med å skjære epler. DA-som lyn fra klar himmel!! DEN VÆRSTE KYNNEREN JEG HAR HATT TIL NÅ INNFINNER SEG!
Prøvde å overse den, men fikk noe fryktelig vondt i lysken i tillegg, så da var det bare å humpe seg borti sofaen igjen da..og bare SITTE....
og sitte og sitte og sitte litt ekstra...[;)]
*håpe noen kommer og ordner opp på kjøkkenet og serverer meg kake* ...men sånne mirakler finnes nok ikke...[:D] Nei..får komme meg tilbake..

Smeltet smøret, lagde eggedosois, malte mandler.. og satte igjang med å skjære epler. DA-som lyn fra klar himmel!! DEN VÆRSTE KYNNEREN JEG HAR HATT TIL NÅ INNFINNER SEG!

Prøvde å overse den, men fikk noe fryktelig vondt i lysken i tillegg, så da var det bare å humpe seg borti sofaen igjen da..og bare SITTE....
og sitte og sitte og sitte litt ekstra...[;)]*håpe noen kommer og ordner opp på kjøkkenet og serverer meg kake* ...men sånne mirakler finnes nok ikke...[:D] Nei..får komme meg tilbake..
[:D][:-]