ikke tryllekunstner ser jeg

louis22

Elsker forumet
trodde jeg hadde klart og trylle her om dagen men må nok øve litt til.. ser h\jeg[&:]

jeg prøvde og trylle bort en her men klarte det ikke ser jeg[:D] husker du ikke det!! men jeg kan godt prøve og trylle været kansje det funker bedre.. sim sala bim[&:]

Hmmm, men ikke tryll bort været her da, for det snør maaassse[:D]

ORIGINAL: louis2

jeg prøvde og trylle bort en her men klarte det ikke ser jeg[:D] husker du ikke det!! men jeg kan godt prøve og trylle været kansje det funker bedre.. sim sala bim[&:]

Er det ikke litt barnslig å "trylle" bort noen da Louis? Trodde du skulle bli snill jeg....hmmm, eller har jeg missforstått helt her?

[8|]Og jeg som syntes det var så deilig med grønn plen. Er veldig klar for litt tidlig vår jeg! Snøen kan holde seg i marka,og på fjellet -jeg er ingen "snøfugl".
LENGTER ETTER LYSERE TIDER![:D]

Kan du værsåsnill prøve å trylle litt mer Louis?????

er jeg slem fordi jeg ikke klarte og trylle nå da?? vel anta gjerne at det var i ond hensikt sier ikke mere jeg[:D] ble været bedre tammis?

Kanskje jeg som missforsto litt da. Når du skal trylle så er det jo noe du skal ha vekk, derfor begynte jeg bare å lure litt. Ikke lenge siden du sa du ville ha ett vennelig forum her så jeg skjønte liksom ikke vitsen. Hadde jo blitt litt mot det du skrev.... Men hvis du virkelig klarer å trylle, kan du godt trylle bort litt av snøen her også [;)]

var det meg du prøvde å trylle bort?? Da skjønner jeg i alle fall hvorfor jeg ikke kom inn her på et par timer i kveld....[8D]

ORIGINAL: bast

May the force be with you[:D]

Sett for mye på Star Wars, eller....hehe[;)][:D]

har aldri sagt at jeg bare skal være snil for det klarer jeg ikke er ikke bygget for slikt jeg.. er akuratt som mamma full av f men et hjerte av gull[:D]
men jeg sa vi skulle krangle mindre... jepp har ikke kranglet på lenge nå da[:D] men jeg prøvde og trylle bort en ja det er sant men klarte det jo ikke så da kan det være det samme.. har begynt som vær tryller istedenfor jeg[;)]

ORIGINAL: Tammis

DU tryller og jeg tar snillepiller. Lykke til til oss!

Hehe

JEG VIL OGSÅ HA SNØ
ORIGINAL: nettemor

Hmmm, men ikke tryll bort været her da, for det snør maaassse[:D]

ORIGINAL: louis2

Back
Topp