Ikke trodd av sjefen...

ORIGINAL: MiniGull

Min sjef har også vært frekk mot meg og ment at jeg sluntrer unna fordi HU ikke hadde noen plager da hu gikk gravid... Jeg organiserte meg etter alt bråk jeg hadde med arbgiver og om de åpner kjeften sånn en gang til så er det rett til fellesforbundet... sånne sjefer fortjener en skikkelig smell på kjeften!!!! [:@]

Takk for all støtte jenter. Trodde kanskje jeg overreagerte, men det tror jeg ikke at jeg gjorde allikvel...

Men det er det de sier sjefa mine og..at de jobba til tre dager før de fødte..jaja, det er IKKE MEG...uff, jeg orker ikke tanken på å møte henne igjen.....ever...[&:]

Huff, for et grusomt menneske!! Håper du går videre med det så hun får seg en smekk!

Man trenger vel ikke ha så veeeldig mye iq for å vite at endel har tøffe svangerskap! Tenk å si at hun ikke tror du har prolaps, nei makan... Blir skikkelig provosert...

Hadde tatt kontakt med tillitsvalgt med en eneste gang!

Jeg håper du går videre med dette her til arbeidstilsynet eller noe sånnt! Er alt for mange sjefer som aldri burde blitt satt i en sjefsposisjon.

Slikt som min sjef nå.. Vi fikk ny sjef i januar, det gikk 1 måned og halvparten sluttet.. Jeg har egentlig ikke fått noe bra inntrykk av henne jeg heller, men tenkte å gi henne en sjangse, men nå har hun fått det. Den eneste grunnen til at jeg ikke har sluttet er pga at jeg må tjene opp til permisjonen.
Jeg savner den gamle sjefen min jeg, han var liksom grei med alle og det var mye gøyere på jobb da.
I begynnelsen av graviditeten så var jeg syk på en lørdag, og hun sjefen ble dritsur pga at hun trodde jeg var fyllesyk! (jeg var bare 7 uker på vei da, og ville ikke si noe til henne enda). Men jeg ble veldig paff når hun sa det.

ORIGINAL: tinuzz

Fy søren for en sjef du har da, jeg ville nesten tatt det opp med ledelsen eller noe hvis du har det, en sjef skal ikke oppføre seg sånn..:)

Back
Topp