Ikke trodd av sjefen...

Smash1234

Glad i forumet
Ja, i dag stakk jeg innom jobben for å hilse på. Blir møtt av sjefen som ikke sier hei eller noen ting bare ser dumt på meg å spør om jeg har klart å stå opp i dag..... Jeg svarer litt sånn forsiktig at ja, jegkommer meg da ut av sengen hver dag likosm.... Også begynner hun å snakke om at hun egentlig ikke tror at jeg har prolaps, og at jeg prøver unngå jobbe. Jeg prøver si at det er ikke vår jobb å ikke stole på leger og fysioterapeuter. Men det var hun ikke enig i, sitter der bare med et falskt smil om munnen og sier at hun ikke skjønner hvordan arbeidsmoralen har blitt[&:] jeg blei helt satt ut å fikk ikke sagt noen ting,gikk ut å satte meg i bilen å begynte gråte skikkelig!!![:(] hva tror de om meg?at jeg spiller???uff,nei,det her var en skikkelig drittmandag!!!!!!!!!!

(måtte bare få tømt meg..takk for at du gadd å lese[:)] )

Fy søren for en sjef du har da, jeg ville nesten tatt det opp med ledelsen eller noe hvis du har det, en sjef skal ikke oppføre seg sånn..:)

ORIGINAL: tinuzz

Fy søren for en sjef du har da, jeg ville nesten tatt det opp med ledelsen eller noe hvis du har det, en sjef skal ikke oppføre seg sånn..:)

Æsj så kjedelig med så teit sjef!

Stor trøsteklem!!

[:@][:@]
ORIGINAL: ~mini_me~

ORIGINAL: tinuzz

men i alle dager,hva slags sjef er det du har????[:@][:@][:@][:@]
dette ville jeg tatt videre,det går ikke ann å oppføre seg sånn[:@][:@][:@]

Jøss e det mulig ASSÅ?? hadde kontakta fagforbundet eller en annenplass om du er organisert? sjikaniering jo!

Hvis du er organisert så ville jeg tatt opp dette med organisasjonen og kjørt sjefen skikkelig! Herregud for ei drittkjærring! Hun har faktisk ikke lov til å sitte å si ting som dette.....

ORIGINAL: henriette24!

men i alle dager,hva slags sjef er det du har????[:@][:@][:@][:@]
dette ville jeg tatt videre,det går ikke ann å oppføre seg sånn[:@][:@][:@]

helt enig!

takk for svar og støtte dere[:)]Nei, jeg blei hvertfall helt satt ut....Hos oss er det nemlig sånn at du skal være dødssyk før det er greit å være borte fra jobb.....Og de skjønner ikke at graviditet er noen sykdom for de jobba til tre dager før de fødte..men ingen er jo like, men det er ikke noe de skjønner seg på i grunn...Tror jeg kommer til å søke et annet sted mens jeg er i permisjon, orker ikke ha det sånn[:(] og tenkte faktisk på fagforbundet jeg og......og blir det mer, gjør jeg nok det også.. Men det er så vondt å ikke bli trodd, jeg får jo på en måte dårøig samvittighet også, selv om jeg vet jeg ikke skal.... Nei, haff, dette trengte jeg ikke i dag[:(]

ORIGINAL: HegeM*

takk for svar og støtte dere[:)]Nei, jeg blei hvertfall helt satt ut....Hos oss er det nemlig sånn at du skal være dødssyk før det er greit å være borte fra jobb.....Og de skjønner ikke at graviditet er noen sykdom for de jobba til tre dager før de fødte..men ingen er jo like, men det er ikke noe de skjønner seg på i grunn...Tror jeg kommer til å søke et annet sted mens jeg er i permisjon, orker ikke ha det sånn[:(] og tenkte faktisk på fagforbundet jeg og......og blir det mer, gjør jeg nok det også.. Men det er så vondt å ikke bli trodd, jeg får jo på en måte dårøig samvittighet også, selv om jeg vet jeg ikke skal.... Nei, haff, dette trengte jeg ikke i dag[:(]

Hvis du alikavell skal søke ny jobb til du er tilbake så hadde jeg ville lagd et reint helvete bare på purr F! [;)]

Huff... Det burde du gjort noe med synes jeg, er virkelig ikke greit å ha sånn sjef!
Det var ikke bare at hun sa ifra at hun ikke trodde du har prolaps, men hun var jo direkte frekk! Hun kan ikke på noen måte ta medesinske vurderinger på deg eller vite hvor ille det er.. Man får jo ikke sykemelding uten grunn, hva er det med det sjefer ikke forstår?! Blir bare irritert av sånne sjefer jeg, hører om så alt for mange tilfeller hvor sjefene blir direkte ekle når man er gravid og har forskjellige plager som gjør at man må få sykemelding..

Sliter litt med sjefen min også, etter jeg ble gravid så har hun rett og slett vært ei stor megge, har vurdert å slutte men da får jeg jo ikke permisjonspenger, men kommer garantert ikke tilbake etter permisjonen!
Jeg jobber ikke ofte nå, jobber bare en gang i uka og annen hver helg så blir jo ikke veldig mye penger å miste, men trenger jo penger uansett.

ORIGINAL: littlebaby2010

Herregud går det an? Det hadde jeg tatt opp med fagforbundet/verneombud på arbeidsplassen din. For det der er ikke lov! Huff, håper det går bra med deg. *Trøsteklem*

Det der er et skikkelig overtramp, ikke lov...... Meld det inn for verneombund med en GANG.......

Helt enig med de andre her. dette bør du ta med fagforbundet og lage et helvete for henne... sånn har hu ikke rett til å snakke til deg..

HVA????? [8|]

det der har ikke sjefen din lov til å si engang! [:@]
hun kan jo tro hva hun vil, men har ingen rett til å si det til verken deg eller andre!

det er som du sier legen som sykemelder, og det har hun ingen rett til å stille spørsmålstegn ved! hun har ikke engang krav på å vite HVORFOR du er sykemeldt. makan! [8D]

det der hadde jeg helt klart gått videre med [>:]

ORIGINAL: HegeM*

Vet du hva legen min sa... At vi kvinner er ikke gravide så lenge av livet vårt, men når vi først er det skal vi ta vare på helsa og nyte tiden! Jeg har jo en grei jobb, på kontor, men jobber nå 60%. Har ikke følt meg i så bra form på lenge faktisk. Føler jeg har en god balanse som gir meg den energien jeg trenger og jeg føler samtidig at jeg er til nytte på jobben.
Orker ikke presse meg på jobb, aldri noen som takker meg for det alikevel.. Elsker jobben min, men føler også nå at det er viktig å ta vare på seg sjøl og slappe av. Vi skal jo ha tid til å nyte graviditeten også, ikke gå rundt å føle oss konstant dårlige fordi vi presser oss. Og i alle fall ikke ha dårlig samvittighet, det tærer i alle fall på. Hadde selv det første uka jeg var sykemeldt, og da følte jeg meg deppa og sjuk faktisk. Nå har jeg innsett at jobben min har stor respekt for meg og at de vil mitt beste (men jeg trodde det verste) [:)]

Ikke ta til deg noe av det sjefen din sier![:@]

Ville ha gitt beskjed til arbeidstilsynet... Det DER er fryktelig ulovlig... Sjefen skal være støttende og motiverende.. huff stakkar deg... :-( *stor trøste klem*

Så utrolig kjipt!!!!
Jeg selv har blitt møtt med sure fjes når jeg har sykt barn.. Hva er det forno liksom!!!
Kjempe trist at det skal gåt utover oss når noen folk har dårlig arbeidsmoral.
Trøsteklem

Dette er du nødt til å ta videre. For dette er virkelig et overtramp! GUD jeg kjenner jeg blir provosert!! Enn å behandle deg sånn?? [:@]

Nei graviditet er ingen sykdom, men som legen min sa (faktisk en mannlig jeg hadde da), at det kan være en utrolig belastende og ubehagelig tilstand! Og det er helt individuelt! De som er i super form og bare kan fortsette som "vanlig" er utrolig heldige, men skal vi andre pushe oss selv så det går utover både helsa vår og babyens bare fordi noen sånne snerpete kjerringer hadde lette graviditeter?

Min sjef har også vært frekk mot meg og ment at jeg sluntrer unna fordi HU ikke hadde noen plager da hu gikk gravid... Jeg organiserte meg etter alt bråk jeg hadde med arbgiver og om de åpner kjeften sånn en gang til så er det rett til fellesforbundet... sånne sjefer fortjener en skikkelig smell på kjeften!!!! [:@]

Back
Topp