Ikke trøtt?

1+1

....
Hei! I dag er jeg 11+2 og har IKKE sovet middag for første gang på ca. to måneder! Sov til kl.9.30 da, men er fortsatt oppegående og overraskende våken! Utrolig deilig, men var jo en slags trygghet å være trøtt også. Flere som opplever at trøttheten avtar nå? Eller symptomene generelt?

Hadde 2 veldig bra dager der kvalme og trøtthet var borte, men nå er det i gang for fullt igjen.. Gleder meg til det avtar, begynner å tære på nå kjenner jeg..
Hvor langt er du på vei? Tror ikke du skal bekymre deg hvis symptomene avtar, de gjør jo gjerne det når man nærmer seg 12 uker. Hcg begynner å synke ca uke 10 :)

Jeg er enda kveldstrøtt og har aldri sovet på dagen. Har ikke hatt symptomer på ukesvis. Ingen ømme pupper eller noe. Skikkelig irriterende egentlig for jeg blir så redd.

Håper det gjelder flere for jeg skal snart tilbake på jobb og kan derfor ikke sove mine to obligatoriske dupper :P Vil og bli våken!

Jeg er så trøtt at jeg måtte skylde på heftig allergi på jobb i dag, for øynene mine renner konstant når jeg blir for trøtt...
Jeg kommer til å "gråte" meg gjennom alle kveldsvaktene framover :P

Nei er så trøtt om dagen at det er skremmende, jeg må sove to ganger om dagen. Men når jeg jobber tidlig vakt blir jeg helt ubrukelig fra litt etter 12 spesielt, blir da så utmattet at jeg nesten begynner å grine hver gang, skikkelig slitsomt!

Åh, håper det bedrer seg når jeg begynner på jobb. Er fortsatt kjempetrøtt, må legge meg ned når jeg kan. Er 9+3.

Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer bortsett fra trøtthet, og de siste dagene har jeg følt meg mer opplagt enn tidligere. Følt meg uthvilt om morgenen og har ikke sovet i løpet av dagen (for første gang på 5 uker).

Det KAN ha noe med ferie å gjøre og da, er jo fryktelig late dager her for tiden! ;)

Jeg er 12+5 og er stup trøtt hele tiden enda.. Sover så mye jeg bare kan. Kjempe irriterende og ikke ha energi!!

Back
Topp