Ikke tissetrengt?

Skattenjuni2016

Forelsket i forumet
Er det flere som ikke er tissetrengt? Føler det er normalt å springe på do konstant:p jeg tisser ofte fra før av, men etter jeg ble gravid gjør jeg ikke det lenger:o holder meg hele natta, og før måtte jeg opp på do på natta..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Her er det motsatt. Må på do hele tiden! Men vet fra før at livmora mi ligger langt nede og der blir den, så det presser veldig på blæra :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Varierer fra dag til dag. Enkelte dager tisser jeg en gang i timen, andre dager går jeg nesten ikke på do

♡Overgangen feb/mars♡

Her er det motsatt. Må på do hele tiden! Men vet fra før at livmora mi ligger langt nede og der blir den, så det presser veldig på blæra :-/

Livmora mi ligger også rett ved blæra. Måtte jo ta innvendig ul fordi den lå så lavt nede, hun sa tilogmed at jeg hadde en del tiss i blæra selv om jeg"ttømte" meg 3 min før vi gikk inn:O

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg tisser ikke så mye faktisk. Har lurt litt på hvorfor...

Excuse me, Damn that autocorrect!

Veldig typisk sånn i skiftet mellom 1. og 2. trimester.
Har det sånn selv. Gleder meg til å komme godt inn i 2. trimester.. og kjenner jeg gruer meg til slutten av 3. trimester når det gjelder det der.

Husker etter graviditeten sist at jeg faktisk tok meg selv mange ganger å tenke på hvor stor pris jeg satte på å slippe å gå på do en gang i timen. Typ.. "Wow.. nå er det 2, 5 timer siden jeg tisset sist. Livet er fantastisk"
Haha.. små gleder! :P

Er det flere som ikke er tissetrengt? Føler det er normalt å springe på do konstant:p jeg tisser ofte fra før av, men etter jeg ble gravid gjør jeg ikke det lenger:o holder meg hele natta, og før måtte jeg opp på do på natta..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Jeg er litt mer tissetrengt, men ikke mye. Klarer ikke å holde meg så lenge nå som før ;)

Veldig typisk sånn i skiftet mellom 1. og 2. trimester.
Har det sånn selv. Gleder meg til å komme godt inn i 2. trimester.. og kjenner jeg gruer meg til slutten av 3. trimester når det gjelder det der.

Husker etter graviditeten sist at jeg faktisk tok meg selv mange ganger å tenke på hvor stor pris jeg satte på å slippe å gå på do en gang i timen. Typ.. "Wow.. nå er det 2, 5 timer siden jeg tisset sist. Livet er fantastisk"
Haha.. små gleder! :P

Haha spørs om jeg får opplevd det:p kom ikke lengre enn uke 32 og da hadde jeg ikke veldig stort tissebehov:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Ja er der jeg også er:p forstår det ikke..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Veldig godt å høre faktisk! Tenkt litt på hvorfor ikke? Men har vel mitt med hvor livmoren ligger kanskje?

Excuse me, Damn that autocorrect!

Ja kan godt være det er det, men ville tro at når livmora ligger rett ved blæra og vokser så burde blæra bli mindre og trangere:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Ja kan godt være det er det, men ville tro at når livmora ligger rett ved blæra og vokser så burde blæra bli mindre og trangere:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Ja, ganske enkel fysiologi egentlig... Men nå må jeg faktisk tisse da, men har ikke vært på do på mange timer hehe. Just telling :p

Excuse me- damn that autocorrect.

Back
Topp