IKKE TIL Å TRO...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Uff for en ekkel opplevelse[:(]
Kjente jeg ble veldig lettet når det stod at det ikke var moren!
Og takk gud for at du satt der, så det hele og tok deg av han..

ORIGINAL: Rada

Så utrolig bra at det gikk bra til slutt!! Fysj så skummelt! Bra at du passet på gutten!

Tårene bare triller her [:(][:(] Takk gode gud for sånne som deg HI! Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg sendt deg blomster, for en engel! [:(]

ORIGINAL: Valpolicella

Å herregud! Tenk om ikke du hadde vært der??

Jeg ble glad når jeg leste at det viste seg at ikke var mora som bare stakk fra ungen sin! For en utrolig uansvarlig tante.

Bra du passet på den lille gutten og handlet som du gjorde! [:)]

Sign.

Stakkars lille gutten, det var godt han hadde deg!

stakkar liten, ble helt dårlig av å lese dette jeg! at noen kan være så Ustabile! Godt du var der og kunne passe gutten! men kunne jo endt så mye værre![:(][&o]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Huff, stakars lille gutten[:o]

Godt du var der[:)]

Sitter her med tårer i øynene av å lese.. Utrolig fint at du ikke bare gikk, men stoppet opp. Magefølelsen din sa vel noe at noe var galt.

Jeeeez... [:o]

Du var flink!! [:D]

Unnskyld meg, men du er ganske blåst oppi huet ditt altså, hvis du klarer å bli så sint på en SÅ liten gutt, så du reiser fra han!! Det må være noe som ikke stemmer når du setter han igjen sammen med en fremmed. For alt hun visste kunne du jo vært rake motsetningen til det er egentlig er! Fikk helt vondt av dette jeg, stakar lille gutten!
Håper moren hans aldri lar henne passe sønnen sin igjen, for det hadde aldri jeg gjort i hvertfall!!!

fra ungen sin! For en utrolig uansvarlig tante.

Bra du passet på den lille gutten og handlet som du gjorde!
ORIGINAL: Valpolicella

Å herregud! Tenk om ikke du hadde vært der??

Jeg ble glad når jeg leste at det viste seg at ikke var mora som bare stakk fra ungen sin! For en utrolig uansvarlig tante.

Bra du passet på den lille gutten og handlet som du gjorde! [:)]

[&o]

Så bra at du gjorde som du gjorde!

ORIGINAL: Vugge

[:-]
Det var jo utrolig bra du var der!!
Håper ikke moren viser sånn tillitt til tanta igjen!
Stakkars lille gutt!

sign.. Håper ikke den tanta får passe den gutten igjen.. Bra moren kom og tok seg av gutten... Og så bra han lyste opp da han så mamman[:)]

Verden hadde vært et bedre sted om det fantes flere som deg, HI! All ære til deg som tok tak i situasjonen!

Så fantastisk at det finnes slike mennesker som deg - noen som faktisk tør å bry seg!!! Jeg ønsker meg mange som deg i samfunnet vårt. Jeg lover å ta initiativ selv også hvis jeg kommer i en situasjon hvor man bør bry seg selv om man ikke kjenner personene. Igjen - takk for at vi har slike som deg rundt oss [:)]

Tusen takk for alle de fine kommentarene her. Nå ble jeg glad![:D]
Jeg følte meg ikke som en helt akkurat, var vel bare instinkt. Vet at dere hadde gjort det samme om dere hadde vært der[;)]

Fikk forresten en tlf fra politiet i dag, de takka så mye, og det samme gjorde moren til gutten.
Tanta slapp ikke så lett unna, da moren ville anmelde henne. Tanta var søstra til faren til gutten, og hadde fått seg noen gloser i går!
Tanta skulle få hjelp med problemene sine, og fikk ikke ha gutten alene på lang tid:)

Happy ending[:)]

wow!!
så utrolig flott at du leste denne situasjonen så riktig!!
mennesker som deg får vi aldri nok av i samfunnet...

og så bra at tanta virkelig får den hjelpen OG straffen hun trenger og fortjener...

all ære til deg, HI!

hva i all verden....
godt at det ikke var mamman til guttensom forlot han... håper ikke ho overlater barnet til tanten en gang til. å kjempeflott at du tok tak i saken å at det ordnet seg på en go måte[:)]

Uff,tenk om du ikke hadde vært der da og ingen hadde sett det[:o][:o][:o]

Godt du var der og tok deg av han,og at alt ordnet seg tilslutt.... *grøss* og litt[:(]

ORIGINAL: Masallah xxl

Uff,tenk om du ikke hadde vært der da og ingen hadde sett det[:o][:o][:o]

Godt du var der og tok deg av han,og at alt ordnet seg tilslutt.... *grøss* og litt[:(]

[:(][:(][:(]

Back
Topp