Så her er målet å aldri svare ja, eller nei. Svar på andre måter! Eksempel Jobber du? Det gjør jeg ikke. Så: Har du høyere enn videregående utdannelse?
Jeg gikk på rideskole i 6 mnd, og har ridd og holdt på med hester en god del da en av mine beste venninnder har hest. Ville du jobbe i politiet da du var liten?
Tror ikke politi var det som sto høyest på lista, fant en gammel skoledagbok/vennebok for noen år siden, der sto det jeg ville bli butikkdame når jeg ble stor (Har aldri jobbet i butikk) Har du en favoritt julefilm?
Favoritten er disneys samlede VHS-greie, aner ikke om den har et mer offisielt navn Synes du innerst inne at det er kjedelig å lese bøker?
Aldeles ikke, jeg elsker bøker, elsker lukten, elsker å "høre" de forskjellig stemmene til de forskjellige karakterene inni hodet mens jeg leser. Elsker bøker ^.^ Har du noen gang bodd utenfor Norge?
Bor utenfor Norge, dette er mitt 3 land siden jeg flytta hjemmefra, og ørtende by. Life makes some funny turns Har du en jobb du trives i?
Svigerforeldrene mine er hyggelige de. Lite kontakt med svigerfar, og svigermor en litt hønemor. Men liker de veldig godt. Gleder du deg til fødsel?
Det hadde komt som ett sjokk, siden jeg da måtte hatt femlinger i magen Disse lekene er kun for å komme inn på skjult forum?