Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer helt ann på te'en.Ja, i morgen skal jeg på trening og være sammen med venninner på kvelden, og lørdag og søndag skal jeg kose meg sammen med familien
Liker du te?
Det kommer helt ann på te'en.
Har du smakt på Haggis (den skotske nationalretten)?? (kom ikke på noe annet spm)
Ein gong. Smakte sau.Har ikke smakt og kommer aldri til å gjør det heller.
Har du smakt smalahove?
Tok blindtarmen som 16 åring.Ein gong. Smakte sau.
Har du nokon gong blitt operert?
Det kjennestAlarmen til gubben gikk av. LYS våken, til tross for at jeg ikke skal på jobb før 10...
Merker du på kroppen at helgen nærmer seg?
Blir nok ikke det,men håper på å fødeDet har jeg ikke. Det blir vel stort sett og slappe av så langt det går.
Skal du på fest i helgen?
Har aldri turt å smake..Blir nok ikke det,men håper på å føde
Liker du rakfisk?
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Blir nok til detTror ikke jeg har smakt det
Skal du se idol i kveld?
Jeg har ikke fulgt med så mye på idol.Jeg likte veldig godt astrid som gikk ut, så da håper jeg hu andre astrid eller erik vinner. Er redd hu andre astrid går ut i kveld
Har du en favoritt i idol?
Jeg er veldig glad i fisk, men liker ikke alle typerJeg har ikke fulgt med så mye på idol.
Liker du fisk?
Det gjør jeg ikke,synest det blir bre dummere og dummere:-(Jeg er veldig glad i fisk, men liker ikke alle typer
Følger du med på Paradise Hotel?
TAKK!Det skrives stjålet.
Ser på det nesten hver gang.Det gjør jeg ikke,synest det blir bre dummere og dummere:-(
Ser du på Grays?
Sent from my GT-P7310 using BV Forum