Ikke sterkere streker på billigstrimmel...

Ada

Glad i forumet
Nå er jeg litt bekymra, tre dager siden forrige strimmel jeg tok, i dag var den nesten litt svakere enn den jeg tok 4 og 6 nov. Tok også en CB+ i samme morgenurin og krysset kom med en gang, men det er ikke sterkere enn den CB+ jeg tok på fredag. Jeg fikk jo "Gravid" på CB digital 13 dpo.
Er 4+3 i dag. Har murringer av og til og det prikker bittelittegrann i puppene noen ganger, hvit utflod, er veldig varm eller fryser. Er så redd det er noe galt igjen.

Noen med erfaringer med dette hvor det har gått helt fint???:rolleyes:

Jeg laget også en tråd om dette da jeg endelig flyttet over hit fordi billigstrimmelen plutselig ble svakere. Men det hadde ingen betydning for meg ihvertfall. Er veldig gravid enda :P Det er visst flere som får svakere strek plutselig på de billigstrimlene uten at det er noe spesielt :-) jeg tenker at de er vel billige av en grunn :P

Jeg laget også en tråd om dette da jeg endelig flyttet over hit fordi billigstrimmelen plutselig ble svakere. Men det hadde ingen betydning for meg ihvertfall. Er veldig gravid enda :p Det er visst flere som får svakere strek plutselig på de billigstrimlene uten at det er noe spesielt :) jeg tenker at de er vel billige av en grunn :p

Tusen takk for betryggende svar!:) Nå ble jeg litt letta og motet kom tilbake:) TAKK!

Samme her, billigtest var sterkest på kvelden 13 dpo, og var så svakere 14-15-16 dpo. Ble kjempebekymra! Testa ikke på noen dager, og fikk så plutselig veldig sterk 20 dpo :) jeg har heller valgt å stole på cb digital, som har vist 1-2 (4+1), 2-3 (4+4) og 3+ (5+4). Er nå 5+6, har lite symptomer, men sånn har det visstnok vært med alle kvinnene i min familie :)

Back
Topp