Milliemor
Andre møte med forumet
Jeg så ikke hva hun het :/Kan jeg spørre om navnet på hun?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så ikke hva hun het :/Kan jeg spørre om navnet på hun?![]()
Var på KK, ja. Kanskje ta det med en klype salt inntil jeg har snakket med min jm/fastlege![]()
Det er det vel heller ingen som har nektet forPoenget var at selv om juice, og frukt generelt, har endel sukker har jo kroppen godt av frukt.
Gjelder det alle typer juice? Altså sukkerinnholdet?Stemmer st juice inneholder like mye sukker som brus. Men i juicen får du jo så utrolig mye fornuftig som kroppen har godt av!
Tre frukt er jo bra. Spiser ikke frukt hver dag, drikker heller ikke juice så veldig ofte (kan gå uker imellom hver gang jeg drikker juice), men reagerte på ''totalforbud''.Joda, det kan nok stemme, det. Var hos ernæringsfysiolog, som sa at jeg spiser for mye frukt, men for lite grønnsaker. Fikk beskjed om å begrense til tre frukt/juice om dagen, og mer grønnsaker. Nettopp pga. sukkeret. Og jo, appelsinjuice har masse sukker! Så den beste tørstedrikken er vann.
Hjelpes..Ikke så mye brødmat? Jeg elsker brødmat! Overlever ikke utenHøres veldig ut som hun jeg var hos i 2015 på kk. Var veldig stor når jeg ble født selv så fikk beskjed om å ikke spise noe som helst frukt, kun drikke vann og ikke spise så mye brødmat. Helst kun spise grønnsaker og knekkebrød. Jeg hørte ikke på det hun sa og levde som normalt, å fikk en liten baby ;-)
Begynner på MKan jeg spørre om navnet på hun?![]()
Vil anta at det hvertfall gjelder meste av fruktjuice. Men er jo de med grønnsaker i som kanskje har mindre sukker i seg, for grønnsaker inneholder generelt litt mindre sukker enn frukt.Gjelder det alle typer juice? Altså sukkerinnholdet?