Ikke spise/drikke når man ammer

Brus har ingen innvirkning - må isåfall være tilsetningsstoffer men det finnes i mye. Ingen grunn til å ikke kutte ut forde da ;)

Hadde det ikke hatt innvirkning hadde de vel heller ikke frarådet det?;-) brus er mye kullsyre i som igjen kan gi mye luft smerter..

Men man må jo selvsagt prøve seg frem som med alt annet:-)

Hadde det ikke hatt innvirkning hadde de vel heller ikke frarådet det?;-) brus er mye kullsyre i som igjen kan gi mye luft smerter..

Kullsyre går ikke over i melka har jeg lest. Men brus er jo uansett bare dritt i av rare stoffer, like greit å ikke drikke det.

Last edited:

Er vel meir sukker og koffein i brus dei vil reagera på om dei i det heile tatt reagera. Drikker til vanleg mykje Pepsi Max og prøver og kutte ned no i tilfelle lillegutt reagera på det...

Er vel meir sukker og koffein i brus dei vil reagera på om dei i det heile tatt reagera. Drikker til vanleg mykje Pepsi Max og prøver og kutte ned no i tilfelle lillegutt reagera på det...

Ikke vet jeg,jordmor på sykhuset sa kullsyra til meg iallefall:-) og jeg drakk sprite zero ;-)

Man kan i utgangspunktet spise alt, men skal følge med på babyen, reaksjon, allergi utslag osv.

Back
Topp