Ikke spis kakedeig!

Det er jo umulig.
Men har vi ikke alltid litt av det i oss uansett?
Er for tidlig på morgenen til at jeg orker å google det :P
Men om det stemmer så må det jo handle om hvor høyt nivå av E.Coli det er før det utgjør et problem.
Det handler vel ikke om å være fisefin, men om å ikke få magevondt. Personlig har jeg nok av det i hverdagen, men aldri i livet om jeg gir opp kakedeigen. Da er magevondt verdt det ^^

Jeg har aldri opplevd å få magevondt av slikt, så for meg blir det da bare fisefint å kutte det ut pga "bakterier" som ikke har vært noe problem. "Giiid, skitten mat", om du skjønner. :P Å skylle frukt og grønnsaker holder i massevis. Jeg tenker mer på alle de sprøytemidlene vi får i oss. Der snakker vi nasty business.

Jeg har aldri opplevd å få magevondt av slikt, så for meg blir det da bare fisefint å kutte det ut pga "bakterier" som ikke har vært noe problem. "Giiid, skitten mat", om du skjønner. :P Å skylle frukt og grønnsaker holder i massevis. Jeg tenker mer på alle de sprøytemidlene vi får i oss. Der snakker vi nasty business.

Hehe, jeg er utdannet agronom, og vil helst ikke tenke på hvordan juret til kua ser ut før melking, og enkelte bønders håndtering av dette. Ignorance is bliss! :D

Den sjansen er jeg villig til å ta. Så dårlig jeg er på å skylle fersk frukt og bær, anser jeg det som en større potensiell smittekilde enn kakedeig ;)

Back
Topp