Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,har nok ikke vært så flink å drikke. Men jeg følte jeg sprang på do hele første ukene,selv om jeg ikke alltid var så flink å drikke da hellerNår du sier det føler jeg kanskje det samme! Men i begynnelsen drakk jeg og ekstreme mengder vann for å holde kvalmen i sjakk![]()

Heey, sånn er det til meg også! Helt annen måte tissetrengt mange ganger. Føler jeg har perioder hvor jeg er ekstremt tissetrengt, kan gå på do tre ganger på fem minutter, å det kommer mer enn bare dråper hver gang ogsåVåkner ikke så mye av at jeg må på do lenger, så det er deilig! Men samtidig har følelsen av å være tissetrengt endra seg. Nå merker jeg det nesten ikke før jeg faktisk sitter på do at jeg må på do. Det er mer bare et press i magen. Rare greier.
snåle greierJaa! Nå begynner jo babyen å bli såpass stor at den sikkert presser litt mot blæra, og gjør at alt bare kjennes annerledes ut.Heey, sånn er det til meg også! Helt annen måte tissetrengt mange ganger. Føler jeg har perioder hvor jeg er ekstremt tissetrengt, kan gå på do tre ganger på fem minutter, å det kommer mer enn bare dråper hver gang ogsåsnåle greier