Ikke så kvalm lenger

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 9+2 i dag og kvalmen har plutselig bare blitt... hva skal en si... mildere?

Jeg er fremdeles kvalm, men føler det er mye mer overkommelig! Er det et dårlig tegn?

Neida, det trenger det ikke være. Plutselig en dag er du skikkelig dårlig igjen, har vært litt opp og ned for meg i hvert fall. Nå er det stort sett helt overkommelig hver dag, så lenge jeg husker å spise.

Neida, det trenger det ikke være. Plutselig en dag er du skikkelig dårlig igjen, har vært litt opp og ned for meg i hvert fall. Nå er det stort sett helt overkommelig hver dag, så lenge jeg husker å spise.

Signerer dette, og jeg er 10+0 i dag og ble også bare plutselig bedre ;)

Sniker fra Juli 2018 :-) ikke er dårlig tegn :-) tenker du er heldig om kvalmen gir seg :-) i mitt første svangerskap var jeg kun kvalm og dårlig i uke 8, så bare forsvant det og jeg slapp unna resten av svangerskapet :-)

Samme her [emoji28] har vært kjempekvalm fra uke 6. Er idag 9+2 og siden søndag har kvalmen blitt mindre og alt er mer overkommelig. Kan huske det var slik sist svangerskap også, men føles likevel litt uvant nå. Det er vanlig at kvalmen slipper på et punkt, og kommer tilbake iblant. Så det er nok helt normalt :)

Jeg følte meg plutselig som meg selv igjen i går, da var jeg 9+4! Ikke så trøtt, ikke så kvalm og ikke oppblåst! Amazing! Fortsatt i dag, og håper det fortsetter videre [emoji4] skal sies at jeg sov en skikkelig god, lang natt - natt til mandag. Men allikevel [emoji4] satser på at uke 9/10 er da det snur, har gått å venta på uke 12 og ny energi. [emoji4]

Kvalmen er omtrent borte her Og!

Bare nyt det, trenger ikke bety noe som helst noen blir ikke kvalme, noen er kvalme i 9 mnd og noen er kvalme i 2 mnd.

Back
Topp