Ikke pigg...

Isolde92

Elsker forumet
Har fått en matförgiftning..... virker det som.
 
Begynte med Voltaren igår för betennelse i kne, men det kan vell ikke var det som gör att jag är sååå dålig nu.
Jag og en venninne var i Lillestrøm och åt omelett, hun tok ost/skinke, jag med choritzokorv.. max 30min innan så var det rakt på do och så har det varit sen dess, sov en timme nyss men så rakt på do igen [:'(]
 
uff da, hørtes ikke bra ut!!! masse god bedring!!!  [:)]
 
huff og æsj.. stakkar deg!! ønsker deg masse god bedring 
 
Kan godt være voltaren som gir den virkningen ja! Jeg tåler de ikke, får verdens verste magekramper![:'(]
 
ORIGINAL: litlå

uff da, hørtes ikke bra ut!!! masse god bedring!!!  [:)]
 
Back
Topp