ikke nok melk

Mamma til 2 søte små

Forelsket i forumet
jeg har nok ikke nok melk til snuppa. Hun gråter mye og skal ha mat opptil 6-7 ganger om natta. Var å veide henne idag og hun er nesten ikke gått opp noe i d siste. Dette synes jeg jo er veldig trist, siden jeg hadde mer enn nok melk til nr 1 og han fikk mm til han var 14mnd. Men selvfølgelig må jeg gjøre det beste for Sofie. Problemet er bare at hun ikke tar flaske og ikke vil ha grøt. Må tvinge i henne grøten, men det begrenser seg hvor mye som havner i magen. Så nå lurer jeg på hvordan jeg skal få i henne mat. Er utrolig sliten etter ca 2mnd uten søvn på nettene.

Kan bare signere mat-biten her. Har ett par ganger droppet noen måltider og det slår umiddelbart ut i melkemengden hos meg. Slanking er derfor satt på vent til jeg føler meg ferdig med å amme som hovedmåltid.

Utover det så ville jeg forsøkt med kopp. Snuppa mi fikk kopp før hun tok flaske.

Håper det ordner seg. Lykke til.
Uansett kan du klappe deg på skulderen for 5 måneders kjempeinnsats[:)]

Aldri noe morsomt det der. Kan du prøve å gi henne litt fruktpureer da. Kanskje hun vil ha det?
Her tok det ca 2 mnd fra jeg begynte å gi storebror grøt til jeg var sikker på at han kunne ha grøt som et helt måltid. Det tar jo ofte lenger tid enn man tror. Sender en klem jeg. Lykke til :)

Back
Topp