Ikke noe

Bibbii

Elsker forumet
barnehage plass på oss nei [:@] Dette er vell det kjipe med å få barn etter august!!! Men jeg gir meg ikke så lett... det må jo bare gå i orden! [8|]

Har dere fått beskjed om det nå??
Uff, blir så nervøs jeg!
Hvordan går du frem nå?

ORIGINAL: *Høna*

Uff, blir så nervøs jeg!
Hvordan går du frem nå?

Fikk brev på fredag. Jeg sender inn klage. Ellers tror jeg at det skal gå i orden siden jeg jobber i kommunen. De trenger meg jo på sykehjemmet der jeg jobber... Så sjefen kommer nok til å hjelpe meg! Skulle bare ønske jeg slapp sånn ekstra stress [;)]

har ikke fått vite noe om barnehageplssen ennå

Vi fikk 1.valget vårt fra august 2010. Vi vil ikke at Dennis skal begynne før slutten av okt så regner med at vi må betale for plassen fra august og til han begynner. Kjempe dumt ,men da har han plass hvertfall [:)][:)]

Lot være å søke jeg.... finne på noe annet om jeg trenger pass. Ettersom vi alle har barn født etter 1.september har vi jo ikke rett på barnehageplass. Og her vi bor er det ikke så god dekning og kan risikere å få plass tvers over byen... utrolig tungvindt [&:].

Å, så kjedelig da [&o] Slitsomt å måtte gå en runde da, ja.
Spent på om vi får og... [:o]

Dere får flytte hit[8D] Her er det full barnehagedekning, og får plass der man vil[:)]

Synes det er litt rart at ikke alle für plass siden regjeringen sier noe om full dekning eller?

Håper også at vi får plass i nærheten. Kan en får plass i en annen bhg en man hadde på søknaden?

Sign... Vi skal få svar i dag [:o]
ORIGINAL: Minismurf

Å, så kjedelig da [&o] Slitsomt å måtte gå en runde da, ja.
Spent på om vi får og... [:o]

ORIGINAL: *Høna*

Uff, blir så nervøs jeg!
Hvordan går du frem nå?

Ja det lurer jeg på også..
Vi har søkt på 3 barnehager..den som vi vil mest på blir bygd nå og de 2 andre er fulle allerede [&:]
Har ikke hørt noe enda...

Vi har heller ikke fått svar..

Det var dumt[&:]

Her får man så og si plass på dagen. Vi fikk akkurat der i ønsket oss, 5 dager i uken fra 01.01.2011[:)]

Så kjipt!!

Vi MÅ ha barnehageplass..så om vi ikke får aner jeg ikke hva jeg skal gjøre!![&:]

ORIGINAL: Kristin982

Synes det er litt rart at ikke alle für plass siden regjeringen sier noe om full dekning eller?

Håper også at vi får plass i nærheten. Kan en får plass i en annen bhg en man hadde på søknaden?

Ja, søstern fikk en barnehage 3 kvarter unna [&:]

Får håpe det ordner seg... Her har vi ikke fått svar ennå, håper hun kommer inn på førstevalget...

har ikke fått svar ennå, men nesten full dekning i kommunen jg bor i, så tror ikke d blir noe stress. men har søkt plass fra 02.01-2011[:D]

Back
Topp