Ikke noe klokere..

SMT

Elsker forumet
HCG prøven på torsdag viste 11 000..
HCG prøven i går viste 11 769..

Hva skal man for pokker tro da???  [:@][:(]

Hun på kontoret til han legen sa at hun ikke ville svare på noe..
Jeg fikk bare vente til fredag å se...

Så nå ringer jeg SUS , å spør om å få komme inn der!
For jeg blir GAL av dette..  Kan ikke ha det sånn..
Tror dere det vil hjelpe å ringe dit??

Fortvila..

ja ring dit.. herregud.. de tar jo overhode ikke hensyn jo [&o]
off... jeg vet ikke hvor mye hcg nivået skal stige sånn pr dag men det er det sikkert noen her som vet.
Krysser virkelig alt jeg har for deg..

Ring til sus du og spør om å få hjelp der..
hvis du ikke får hjelp der ville jeg kanskje gått til en annen gyn.

masse lykke til, sender deg masse trøsteklemmer..

jøss..men hva skal skje på fredagen da? nye prøver?

SUS hva er det?

uff..håper dem finner ut av det..du  ER jo gravid..det er jo hcg i kroppen din! kanskje du er heeeeelt i starten da

ORIGINAL: Rockeprinsessa

jøss..men hva skal skje på fredagen da? nye prøver?

SUS hva er det?

uff..håper dem finner ut av det..du  ER jo gravid..det er jo hcg i kroppen din! kanskje du er heeeeelt i starten da

Stavanger sykehus..
Han skulle ta ny innvendig på fredag...  men hva hjelper vel det når han har sagt at han ikke kan se noe???

Jeg er så lei meg...[:(][:(][:(]

husker jeg tok ul innvendig..første gang..da så han ingenting.."nei, er her er det ingenting" jeg ble sååå lei meg..men så gikk det noen uker så tok vi ny UL..og der var det noe..så det kan jo hende du er helt i starten? hcg nivårer jo forskjellige fra person til person..

men jeg testa positivt den 25 mai... 
så forstår ikke hvordan jeg kan være "i starten" da..

Får håper de ser noe på fredagen da, at du da er kommet lengre i svangerskapet :) Du burde samtidig finne en annen gyn som kanskje er litt flinkere på dette området.

det er jo det jeg ikke vet..

for utifra det gyn sa når jeg fikk pergoen, så skulle jeg ha vært nesten 10 uker...

men jeg mistenker at jeg har fått en senere EL, og heller testa positivt veldig tidlig...

så da vet jeg ikke..

men når jeg ser på det andre har i hcg, så går vel dette rett vest[:(]

Ikke for å komme med noe negativt, men hcg skal dobble seg på to dager [&:] Ring sus.. Be om å få snakke med gyn poli..

Huff dette er leit å høre. Forferdelig å ikke vite. Vet det kan være tilfeller hvor kroppen slår positiv ut på graviditetstest, man får symptomene og alt virker normalt, men at det kun er fosterposen som vokser uten noe foster. Vet at dette ikke var noe som helst beroligende, men kanskje ok å se hva som kan ha skjedd? Håper i det lengste på at det ordner seg. Og ihvertfal at du finner ut snart hva som har skjedd

Så trist at du skal slite så og ikke vite om alt er som det skal.[:(]

Prøv å få deg en UL den skal jo i alle fall vise noe nå for så kort på vei kan du ikke ha vært når du testet positivt. Jeg var på UL i uke 6+4 og så ett hjerte slå jeg og det var abselutt noe å se da så det må da være noe de kan se nå.

Lykke til og håper du har mer hell på SUS.

Så frustrerende å ikke vite!!! Ville ringt sus jeg og forklart situasjonen. De pleier være ganske imøtekommende der. Jeg hadde mye forskjellig i sist svangerskap og måtte inn rett som det var. De var som regel veldig positive og forståelsesfulle. Håper alt er i orden!!!!

Kan ikke hjelpe deg med så mye, men jeg kan iallfall gi deg en GOOOOOOOOOD klem!! Håper virkelig at de finner ut av dette snart!!

Utrolg trist, ønsker deg masse lykke til. Men enig med de ander her, spør om du kan få en annen gyn til å ta en ul på deg...
Ja, jeg hadde ringt sus.

Back
Topp