Ikke noe greit nei....

friele

Elsker forumet
Den siste uka har Enya blitt så vanskelig på kvelden..Hun har alltid vært litt sutrete på kvelden,men er nå myyyyye mer...[&:]

Tidligere var kveldstellet så koselig,hun nøt det og vi koste oss lenge med det,men nå plutselig bare griner hun.Med en gang jeg legger henne ned for å stelle henne begynner hun,og holder det gående til jeg tar henne opp igjen....IKKE noe koselig er det......[8|]

Det er ikke bare litt skriking heller,hun hyler skjikkelig,blir helt rød i hodet,men på sekundet jeg tar henne opp stopper hun...Skjønner ikke dette jeg...
Er litt lei meg for dette,for det var så kos før.....

Jeg håper jo på at dette bare er en liten fase,hehe...Noen andre som har opplevd dette????

Joachim har vært litt sånn noen dager hvor han har vært ekstra sliten å trøtt. Å det er utrolig lite koslig. Håper det bedrer seg

Uff, ikke noe morro når det er sånn. Håper det bedrer seg. KAnskje hun er overtrøtt? At du burde begynne stellet litt tidligere`?

Huff, er ikke greit når det blir sånn.. Har desverre ikke noen gode tips men sender over en trøsteklem jeg! [:)]

ORIGINAL: vicciogNikki

jeg tror på faser når det gjelder de små. snart håper jeg du er i rute igjen

sign denne jeg! faser, faser, faser...blir ikke klok på tuppa jeg nei!

gullet mitt skriker når jeg legger han  i fram  meg men d er kun for oppmerksomhet....han har også begynte å skravle mer  kjeftet  også for oppmerksomhet hehe høres ut som hyl grining men hører at d er press frem  og hest hehe  så er vel at d  er  så veldig bevist på hva makt de har med stemmen sin nå at d  triller oss rundt lille fingeren som bare d hehe

huff da. håper det går over kjapt igjen.

ikke no kjekt nei.. Håper det går fort over..

Thea er og vanskelig på kvelden nå.. De siste 5 kveldene så HYYYLskriker hun når jeg legger henne, og slutter ikke før jeg kommer til henne. Tar henne ikke opp, men jeg er NØDT å stå der ( det blir en forferdelig dårlig vane). Før så har jeg alltid bare lagt henne i sengen så har hun sovna på noen få min..
Men håper dette og bare er en liten fase hun går gjennom.. [:)]

ORIGINAL: MammasLilleEngel

gullet mitt skriker når jeg legger han  i fram  meg men d er kun for oppmerksomhet....han har også begynte å skravle mer  kjeftet  også for oppmerksomhet hehe høres ut som hyl grining men hører at d er press frem  og hest hehe  så er vel at d  er  så veldig bevist på hva makt de har med stemmen sin nå at d  triller oss rundt lille fingeren som bare d hehe

Akkurat det der har Celine begynt med å...Høres ut som om hu sitter å freser på meg, og er skikkelig sinna. Men hu bare flirer etterpå. Så de vet å få det som de vil.[;)]

ORIGINAL: Beijbi

ORIGINAL: MammasLilleEngel

Akkurat det der har Celine begynt med å...Høres ut som om hu sitter å freser på meg, og er skikkelig sinna. Men hu bare flirer etterpå. Så de vet å få det som de vil.[;)]

Jada[8D]

ORIGINAL: Wiccababe

Joachim har vært litt sånn noen dager hvor han har vært ekstra sliten å trøtt. Å det er utrolig lite koslig. Håper det bedrer seg

Ja jeg har og tenkt på det,hun er veldig trett fra ca 17.30 og til jeg legger henne.Men jeg begynner stellet kl 18.00 og gir henne siste måltid kl 18.45,så i seng ca 19.15....
Føler ikke jeg kan legge henne tidligere,jeg ikke noe lyst å stå opp kl 06.00 i stedenfor 07.00...Da bli dagen så lang når mannen er ute på jobb....

MEN kanskje jeg må vurdere det...Men er ikke det fryktelig tidlig å legge dem i 18.00 tiden da?

Hei [:)]

Kan trøste deg med at dere ikke er alene..vi har også kommet inn i en slik periode.
Thea er sjikkelig selskapssyk på kveldene. Dersom vi legger henne før hun hadde lyst - hyyyyyyyyyler hun, med en gang vi tar henne opp smiler hun rundt..de tvinner oss rundt lillefingeren allerede..hhihih..
Men det har allerede blitt mye bedre, så tror dette bare er en lite fase de går igjennom..håper det :)

ORIGINAL: *lykkelita*

Hei [:)]

Kan trøste deg med at dere ikke er alene..vi har også kommet inn i en slik periode.
Thea er sjikkelig selskapssyk på kveldene. Dersom vi legger henne før hun hadde lyst - hyyyyyyyyyler hun, med en gang vi tar henne opp smiler hun rundt..de tvinner oss rundt lillefingeren allerede..hhihih..
Men det har allerede blitt mye bedre, så tror dette bare er en lite fase de går igjennom..håper det :)

Hehe høres kjent ut ja.....Jada det er nok bare en fase....Det er hvertfall ikke tvil  om at de har oss rundt lillefingeren nei,hihi[;)]

Back
Topp