Ikke nattamming?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Dere som ammer, men har babyer som sover natten igjennom: pumper der noe på kveld/natt for produksjonens skyld? Her har han sovet noen netter veldig lenge. Opp mot 12 timer uten mat, vanlig er 8-9 timer uten mat. Har noen kvelder pumpet før jeg legger meg selv, hva gjør dere?
 
Dere som ammer, men har babyer som sover natten igjennom: pumper der noe på kveld/natt for produksjonens skyld? Her har han sovet noen netter veldig lenge. Opp mot 12 timer uten mat, vanlig er 8-9 timer uten mat. Har noen kvelder pumpet før jeg legger meg selv, hva gjør dere?

Har ikke det denne gang men sist hadde jeg baby som sov hele natta.. Men lå på puppen hele kvelden så var ikke noe å pumpe da
 
Med storebror gjorde jeg det jevnlig om natten, da han sov så lenge. Våknet av spreng på natten og pumpet. Dette fikk han neste dag på flaske. Nå har jeg en baby som aldri sover mer enn 4, kanskje 5 timer i strekk på natten, så da blir det ikke et problem.
 
I natt gikk det 7 timer, men jeg pumper ikke. Det gjør ikke noe å miste den melka som er på natta hvis han sover da uansett tenker jeg.. Det er så mye man "skal" gjøre, men jeg orker ikke pumpe hver 3 time om natta. Er nok styr med ammingen ellers
 
I natt gikk det 7 timer, men jeg pumper ikke. Det gjør ikke noe å miste den melka som er på natta hvis han sover da uansett tenker jeg.. Det er så mye man "skal" gjøre, men jeg orker ikke pumpe hver 3 time om natta. Er nok styr med ammingen ellers

Har du nok melk ellers er det jo ikke noe problem :) Jeg gjorde det fordi jeg hadde lite melk og allerede måtte supplere med morsmelkserstatning i løpet av dagen. Derfor pumpet jeg om natten for å holde produksjonen vedlike.
 
Dere som ammer, men har babyer som sover natten igjennom: pumper der noe på kveld/natt for produksjonens skyld? Her har han sovet noen netter veldig lenge. Opp mot 12 timer uten mat, vanlig er 8-9 timer uten mat. Har noen kvelder pumpet før jeg legger meg selv, hva gjør dere?
Finnes det babyer som sover så lenge?:eek: Her er det amming hver 2-3'time selv på natten:p
 
Her sover lillegull (på 8 uker) mellom 7-9 t i strekk på natta, og jeg pumper heller ikke.. Men han spiser oftere på kvelden, så her hadde jeg ikke fått ut så mye..Så langt ser det ut til å være nok mat:)
 
Her sover vesla i 7-8timer. Pumper ikke og frem til 6ukerskontrollen (litt liten vekt, så forslag fra helsesøster og gi fra begge puppene for hvert måltid)fikk hun bare melk fra en pupp vært måltid så kunne gå nærmere 11-12timer mellom hver gang hun fikk fra en pupp. Litt sprengt da, Mn ikke for ubehagelig:-D
 
Finnes det babyer som sover så lenge?:eek: Her er det amming hver 2-3'time selv på natten:p
Sier det samme...sover babyer virkelig så lenge?? Her er det også amming hver 2 time på natten og oftere på dag. Kan sove bortimot 3 timer i strekk på natten, men sjelden.
Hun er 2 mnd nå..
 
Her sover hun mellom seks og ni timer på natta uten påfyll av mat. Pumper ikke, virker som om produksjonen holder seg fint oppe uten :) Hun henger i puppene to-tre timer før hun sovner hver kveld, så hadde ikke vært noe å pumpe før langt utpå natta. Har sjelden spreng når jeg våkner på morgenen.
 
Bra jeg ikke svarte på denne i går.. Hehe. Her har det i de siste ukene gått 8-9 timer mellom amming på natt. Null problem med produksjon eller spreng. Men i natt, Jøsses. Jeg våkna nå kl 6 av at puppene holdt på å eksplodere. Måtte bare koble på lille etter 10 timer uten amming, hu holdt på å kveles av all melka.. Sovna igjen hu da, og her sitter jeg med pumpa for her er det melk til å Mette et par babyer til.. Hmm.. Hva gjør man. Digger at bebis sover natta over men sånn kan jeg ikke våkne.. Ser ut som grensa går på 9:)
 
Back
Topp