Ikke motivert

trilletralle

Forelsket i forumet
Trenger litt motivasjon her for å orke å prøve på neste eller i det hele tatt få flere barn. Sitter nå å tenker at det er like så greit at vi har mistet siden jeg orker ikke tanken på å gå gravid igjen. Noe som skal være koselig å gjøre. Sliter med bekken skjønner dere. Blir jo ikke bra etter at jeg mistet sist. blæ blæ. Skal jo orke å starte på nytt igjen med mer vondt en jeg har nå og hva hvis jeg mister igjen. Flere uker mnd før jeg kommer meg igjen etter hvert svangerskap.[:'(]
Hva skal jeg si til mannen hmm [:-] Han vil jo så gjerne ha flere barn.

Hei.
Du må gjøre det som er riktig for deg selv og ikke for mannen din. Dersom du går gjennom enda et svangerskap med store plager kan det være noe som påvirker deg for resten av livet. Det er bedre med ett barn og en frisk mor enn flere barn og en ikke fungerende mor. Er du ikke enig da? Selv om mannen din ønsker seg flere barn har han sikkert forståelse for deg og din helse. Jeg vil gjerne motivere deg til å få en til[:)], men må også være ærlig å si hva jeg tenker[;)].

Enig med det som blir sagt over her.

Vil veldig gjerne motivere deg til å få masse masse unger, men får du problemer med kroppen så er det forståelig... Man kan alltids adoptere da.....Da får man flere barn i familien, samtidig som man gjør en veldig veldig god gjerning...

Hei.
Du må gjøre det som er riktig for deg selv og ikke for mannen din. Dersom du går gjennom enda et svangerskap med store plager kan det være noe som påvirker deg for resten av livet. Det er bedre med ett barn og en frisk mor enn flere barn og en ikke fungerende mor. Er du ikke enig da? Selv om mannen din ønsker seg flere barn har han sikkert forståelse for deg og din helse. Jeg vil gjerne motivere deg til å få en til, men må også være ærlig å si hva jeg tenker.

Jeg har slitt mye med bekkenløsning å det som har hjulpet meg har vert kiropraktor behandling og litt fysioterapaut behandling, men det va kiropraktor som hjalp mest så vet ikke om du har prøvd noe av de to

ORIGINAL: Quotequeen

Jeg har slitt mye med bekkenløsning å det som har hjulpet meg har vert kiropraktor behandling og litt fysioterapaut behandling, men det va kiropraktor som hjalp mest så vet ikke om du har prøvd noe av de to

Tusen takk for svar, klarer bare ikke å forsone meg selv helt med at jeg ikke skal ha flere barn.[:(]
Jeg har prøvd så og si alt skal byte behandler nå og står på venteliste. Det vil bli min 6 behandler.[:'(]

Back
Topp